Mud-riding-ul - strabaterea noroaielor, mlastinilor si suprafetelor acoperite cu ape medii si adanci – reprezinta poate cel mai notoriu exemplu de nisa transformata in categorie distincta si principala dovada in sprijinul acestor afirmatii vine de la investitiile in dezvoltarea tehnologica a unor producatori precum Can-Am BRP, Arctic Cat, Polaris in vederea realizarii unor vehicule extrem de performante si adaptate.
Can-Am BRP a realizat poate cele mai performante modele adaptate pentru mudriding, din toata industria, insa pentru pasionati asta nu a fost de ajuns. Recent am descoperit “The Monster of all Outlanders”, unul dintre cele mai impresionante ATV-uri dedicate noroaielor, aprecierea venind in egala masura atat din punct de vedere vizual, cat si din perspectiva dotarilor tehnice.
Un impatimit al acestor tipuri de vehicule, americanul Craig Weston si-a construit un asa-numit Can-Am Outlander Nitrous-Equipped, incantator ca infatisare si unul dintre cele mai puternice ATV-uri Bombardier pe care le-am vazut. Weston si-a pus inima si sufletul, dar si creierul in realizarea Outlander-ului suprem si rezultatul vine ca o dovada a pasiunii arzatoare pentru ATV-uri.
Practic, a reconstruit sistemul snorkel, evacuarea, sistemul de curatare sub presiune, placa de protectie inferioara, manerele de aluminiu, rack-ul spate din sfoara si multe alte componente. Concret, sa vedem ce inseamna “The Monster of All Outlanders”.
Sistemul snorkel a fost conceput si realizat dupa o idee proprie, sistemul Boss Noss Nitrous aduce un plus senzational de 30 cp la cei 80 existenti, rezultand o adevarata bestie a noroaielor. Apoi, celebrele anvelope Gorilla 30" Silverback incalta modelul, garantand o aderenta sporita. Un sistem, de asemenea conceptie proprie a lui Weston, numit digital Wideband Air Fuel Ratio Gauge w/o2 sensor in Exhaust, care are rolul de a mentine o aerisire fidela si constanta in motor, admisie si evacuare. Un sistem EFI care asigura o injectie constanta, indiferent de turatie si putere, ori dupa caz influentata de conditii, numit Dobeck Performance EFI Tuning System. Lista e lunga, insa va lasam in compania imaginilor, care valoreaza mult mai mult.
"The Monster of All Outlanders"
Custom Snorkel System
Boss Noss Nitrous System w 30 Horsepower Shot
Gorilla 30" Silverback Tires
Warn 3000 Winch
Innovate digital Wideband Air Fuel Ratio Gauge w/ o2 Sensor in Exhaust
Dobeck Performance EFI Tuning System
Hand Built Custom Exhaust
Extensive Professional Powdercoating (No paint on this build)
Custom Upholstery
Custom Built-In Pressure Washing System in Rear Box
Custom Rear Rope Rack
Hand Built Custom Exhaust Snorkel
Custom Skid Plate
One of a Kind Custom Decals
Hand Built Special Brackets and Check Aluminum Plating
Twin Light Bars
NOS Nitrous Purge System (Sprays nitrous in an X pattern)
Custom Keyed Ignition for Nitrous System
Mr. RPM Cams and Ported Throttle Body
Digital Voltage Meter
Nitrous Express Pressure Gauge
Earl’s Nitrous Plumbing Asteptam si imagini video cu acest "monstru" in actiune.
atv can am, atv bombardier, atv, can am outlander x mr,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”