A devenit deja o obisnuinta pentru compania americana Icon, recunoscuta pentru design-ul unic al produselor sale, sa isi promoveze echipamentele prin fabricarea unor motociclete custom speciale. Dupa The Warthog, ultima creatie a acestora poarta numele Death or Glory, la fel ca al unui model de casca si geaca din gama.
Motocicleta este greu de incadrat intr-o clasa anume aceasta fiind o combinatie de cruiser cu elemente de motocicleta de strada sau chiar de circuit. Linia unica este data de cadrul custom realizat de compania Detroit Bros, cu saua foarte joasa, de jantele preluate de la un Kawasaki ZX-10R si de furca upside-down Ohlins. Motorul marca Ultima de 2100 cmc este racit cu aer, dezvolta o putere de 140 cp, un cuplu impresionant de 189,6Nm (comparativ Yamaha V-Max 2009 are un cuplu de 166,8Nm) si are cuplata o cutie de viteze cu 6 trepte, de la acelasi producator. Puterea este transmisa la roata de 17 inch cu anvelopa de 190mm prin intermediul unei curele Barnett Scorpion.
Daca suspensia fata este foarte performanta nu acelasi lucru il putem spune despre suspensia spate, aceasta lipsind din cauza cadrului rigid. Rezervorul si aripa rotii spate au fost fabricate manual, ultima fiind parca preluata de la o motocicleta supersport. Ambele componente beneficiaza de un paintjob unic. In locul farului gasim o tablita cu numarul 7, ce ne trimite parca cu gandul la motocicletele de flat track, iluminarea fiind asigurata de un proiector lateral, montat in partea dreapta a furcii. Sistemul de evacuare este alcatuit din galeriile masive, acoperite cu banda izolatoare termica, si din evacuarile finale din carbon, marca Devil.
Dupa cum recunosc si cei de la Icon, Death or Glory nu este o motocicleta pentru curbe, dimpotriva, aceasta este reprezentarea visului american de “straight liner” musculos. Garda la sol si franele functionale nu sunt elemente esentiale pentru ei. Compania admite ca a construit aceasta motocicleta special pentru americanii care pun pret in primul rand pe putere si masoara performantele in 400 de metri. Sursa: www.motoflash.ro
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”