La fel ca si la modelele H2/H2R si Recursion, ceea ce apare in desene nu e tocmai o motocicleta pur sportiva, probabil ca tehnologia duce automat la o crestere a greutatii motocicletei si nu s-ar potrivi in cursele majore, mai ales ca FIM are o tendinta enigmatica de a trage in jos prin reglementarile de ordin tehnic impuse.
Asadar, se asteapta ca tehnologia de inductie fortata sa fie implementata pe o motocicleta cu o pozitie de pilotare mai repede verticala si fara un carenaj plin. Ideea e ca oricum e previzibil ca aceasta tehnologie sa nu fie limitativa, in sensul ca motoarele sa fie prezente pe mai multe clase decat 600cc pana la 800cc, dupa cum se va intampla si la Kawasaki in viitorul apropiat.
In octombrie asteptam sa se intample vreo minune in acest sens la Milano, in cadrul salonului EICMA, dar nu a fost sa fie. Cam intr-o luna si jumatate va avea loc salonul Tokyo Motorcycle Show, oare sa vedem macar un prototip, un model concept de la Honda, cu motorul hiper-alimentat?
motocicleta Honda, motocicleta Kawasaki, motocicleta Suzuki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”