Dinli DL 700. Oricine-l vede, ramane indragostit de acest vehicul. Destinat pilotilor care prefera iesirile in aer liber, la vanatoare, pescuit sau pur si simplu pentru plimbari placute, Dinli 700 isi face datoria. Dinli Centhor 700 dispune de toate caracteristicile pe care orice ATV de cilindree mare le viseaza. In cazul in care va intrebati de ce acest vehicul merita atentia noastra, va spunem imediat care sunt motivele. Sa le luam pe rand. Dinli Centhor 700 vine echipat, standard, cu pneuri Maxxis Zilla, jante din aluminiu, suspensii A-arms, compartimente pentru depozitare, display functional care ofera informatii importante despre modul de functionare al ATV-ului. Tot nu v-ati convins de utilitatea acestui vehicul care poate fi oricand scos pe teren? Atunci va mai spunem ca dispune de moduri de rulare On Command 4WD, cu diferential blocabil, oglinzi reglabile si semnale integrate. Toate acestea vin pe langa motorul sofisticat si puternic de 649cc, DOHC care tine in frau 40 cp si ofera un cuplu substantial de care vehiculul se ajuta atunci cand terenul pe care ruleaza i-o cere. Motorul este monocilindru in 4 timpi, cu 4 valve pe cilindru si dispune de o baie de ulei de 3.5litri, pentru ca motorul sa aiba o viata cat mai lunga, datorita mentinerii calitatilor uleilui timp indelungat. La crearea lui Dinli Cethor 700 s-a tinut cont de toate detaliile iar designul carenelor laterale face accesibil accesul la aproape toate piesele componente. In felul acesta, nimeni nu se mai enerveaza ca trebuie sa demonteze intreg vehiculul pentru a efectua un schimb de ulei sau a verifica o simpla bujie. Chiar daca pare un aspect minor, trebuie sa stiti ca in acele momente este important. De asemenea, cei de la Dinli au pus accentul si pe pornirea vehiculului. S-au gandit ca de multe ori apar, din diferite motive, probleme la baterie, iar acest lucru nu trebuie sa impiedice cu nimic iesirea la plimbare. Astfel, Dinli Centhor 700 este prevazut atat cu pornire electrica cat si cu un sistem manual care-si face datoria in momentele critice cand bateria este incapatanata. Dinli mizeaza pe tot ce presupune viata lunga a oricaror componente, de aceea a ales ca si suspensiile sa fie rezistente, bucsele sa fie prevazute cu gresoare, pneurile sa fie de calitate, pentru a asigura o tractiune optima pe orice teren. Niciun detaliu nu a fost lasat la voia intamplarii, iar acest lucru a fost apreciat din plin de cei care l-au achizitionat. Datorita fiabilitatii motorului, a rezistentei la orice tip de teren accidentat, Politia de frontiera din Romania, Bulgaria si Germania au achizitionat modelul Dinli Centhor 700. Dinli este pus pe piata de o companie taiwaneza, care si-a inceput aventura in lumea motoarelor in 1993. Zece ani mai taziu, compania a fuzionat cu americanii de la Cannondale si au inceput sa creeze ATV-uri pentru intreaga lume si pentru piata canadiana. Fisa tehnica: Combustibil: Benzina Putere: 45 CP Capacitate: 695 cmc Cutie de viteze: C.V.T. cu frana de motor Rezervor: 20.00 l Racire: Lichid Transmisie: Cardan Pornire: Electric si manual Suspensie fata: Brat dublu independenta cu trepte de reglaj Suspensie spate: Brat dublu independenta cu trepte de reglaj Frana fata: Hidraulica cu disc Frana spate: Hidraulica Frana parcare: Pe cardan si transmisie Anvelopa fata: 25 x 8-12; Maxxis Anvelopa spate: 25 x 10-12; Maxxis Lungime: 2200 mm Latime: 1230 mm Inaltime: 1230 mm Inaltime sa: 916 mm Garda la sol: 295 mm Greutate: 325.00 kg
atv,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”