ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val)


Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val)
  29.06.2016

BRP continua lansarile produselor din lineup-ul 2017, cel mai recent anuntand un early-release al unor modele Can-Am Spyder. Inca de la aparitia Can-Am Spyder, in 2007, Bombardier dezvolta in permanenta acest vehicul hibrid, incrucisarea dintre motocicleta si masina, iar ceea ce a lansat zilele trecute, nu face exceptie.

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - 2016

Noul 2017 Can-Am Spyder F3-S aduce, cum mentionam, un mod nou de pilotaj care ofera utilizatorului posibilitatea de drift, creand o experienta cu totul inedita si de mare efect acestuia. Drift inseamna o tehnica de a conduce prin care se pierde deliberat aderenta rotilor din spate (in cazul Spyder, roata din spate), pentru a merge in derapaj controlat restul traseului. Drifting-ul este foarte popular in sporturile cu motor, existand campionate in toata regula, indiferent ca e vorba de masini, motociclete si iata, mai nou, trike-uri precum Spyder.

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - 2017

Aparitia acestui mod de pilotare destinat unui vehicul nu trebuie sa fie privita cu uimire, deoarece BRP a demonstrat in nenumarate randuri ca reuseste sa fie mereu cu un pas inaintea rivalilor diin industrie, atunci cand vine vorba de exploatarea si dezvoltarea unui segment de nisa. De aceea, in cazul vehiculelor cu trei roti Can-Am Spyder s-a considerat ca in noul lineup s-ar impune ca in loc de ajustari suplimentare automate pentru suspensii sau cresterea performantei motorului, sa fie introduse controlul tractiunii si al alunecarii printr-un mod inedit, acest mod Sport, precum in cazurile motocicletelor cu mai multe moduri de pilotaj.


Drifting-ul este asociat de regula cu supravirarea, in cazul masinilor, pentru a crea in mod intentionat o pierdere de tractiune pe partea de spate a sasiului, ceea ce implicit devine contra-intuituv pe singura roata spate a unui Can-Am Spyder. Si aici intervin geniul ingineresc si viziunea mereu inovatoare a BRP, prin dezvoltarea sistemului de stabilitate (VSS – Vehicle Stability System), care ramane operational in modul Sport, scazand puterea si ajutand la prevenirea rostogolirii. Rezultatul a fost un control sporit asupra rotii din spate, cu un pneu special de drifting, ceea ce duce la o distractie in manifestarea abilitatilor de mentinere a directiei. Sigur, acestea se obtin in timp si cu rabdare, experienta castigata in drifting-ul moto constituind un real avantaj.

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - Can-Am

Specificatiile tehnice ale motorului 2017 Can-Am Spyder F3-S au ramas neschimbate fata de prima lansare a modelului, in 2014. Vorbim de 1330 Rotax ACE, cu trei cilindri in linie, care produce 115 cp si un cuplu de invidiat, de 130,1 Nm, corelat cu o cutie manuala cu sase viteze cu marsarier sau sase trepte semi-automate cu marsarier, dupa caz.

In plus, fata de modul Sport si sistemul de stabilitate, noul F3-S vine cu un sistem ABS conectat cu frane de mare performanta Brembo, sistemul anti-furt, patent al BRP, D.E.S.S. si de control al vitezei de croaziera.

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - F3

BRP anunta ca pentru modelele F3-S exista o multime de accesorii disponibile pentru personalizarea vehiculului, astfel ca nu numai ca se poate face drifting, ci drifting cu stil. Modelele 2017 F3-S vor fi disponibile incepand cu luna august a acestui an, in SUA si probabil ca destul de curand dupa aceea si in Europa.

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - Rotax

Astfel, BRP anunta o editie limitata Daytona 500, insa modelele F3-S nu vor avea motor turbocharged, pastrand din acel concept doar spiritul profund sportiv si outfit-ul respectiv, cu modificari cosmetice. Acestea vor include o schema de vopseluri specifica acestor curse, un grilaj fata sportiv, o sa pentru o singura persoana, scurta si in maniera bobber si bare specifice dragsterelor.

Chiar daca s-a anuntat din capul locului ca acel concept nu va intra in productie (deocamdata?), sigur ca fanii vor ramane cu imaginea unei bestii trike. In modelele din editia limitata Daytona 500 vor suferi nu numai din cauza absentei motorului cu inductie fortata (si performantele sale uluitoare), dar si din cauza lipsei amortizoarelor speciale de curse FOX, a instrumentatiei de bord de la AutoMeter si multe altele pe care ne rezumam doar la a le enumera: evacuare Akrapovic 3-to-3, buton de pornire, radiator marit, tuburile de admisie marite, buton racing cut-off, un spoiler pe fata inspirat de masinile din NASCAR, etc.  

Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - Can-Am

Cea de-a treia noutate a acestui inceput de lineup 2017 o reprezinta o schema noua cromatica pentru modelele touring, adica gama Can-Am Spyder RT, anume Champagne Metallic. Aceasta gama ramane neschimbata fata de precedentele versiuni, in termeni de specificatii tehnice.


Drifting cu noul 2017 Can-Am Spyder F3-S, principala noutate a lineup-ului 2017 (primul val) - Can-Am

Tag-uri

spyder can am, roadster,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate