ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Un alt Ducati Scrambler e aproape gata, acum o varianta mult mai off-road decat Urban Enduro


Un alt Ducati Scrambler e aproape gata, acum o varianta mult mai off-road decat Urban Enduro
  23.08.2016

Cu toate ca marele interes al publicului si presei in privinta unui nou model Scrambler Ducati vizeaza versiunea maxi, de 1.100cc, asa cum se vorbea la inceputul anului si o facea chiar directorul de design, italienii pregatesc de fapt o versiune mult mai capabila off-road, cel mai probabil pana la sfarsitul acestui an.

Gratie marelui succes de care se bucura brandul Scrambler al celor de la Ducati, anul trecut a mai fost lansat un model, de data aceasta micsorat, vorbim bineinteles de Sixty2. Desi la EICMA, editia 2015 s-a vorbit mult despre mai multe versiuni in lucru, a aparut declaratia designerului sef care nu numai ca a admis o versiune maxi, in echilibrare a gamei, dar a si spus ca proiectele sunt destul de avansate.

Un

Numai ca iata, au aparut imagini spion cu privire la un model Enduro, tot de 800cc, cu un profil mult mai off-road decat existentul Urban Enduro si intr-o faza destul de avansata, aproape terminata, atata doar ca acoperita de traditionalul outfit de camuflaj de testare.

Daca in privinta motorizarii, lucrurile raman neschimbate, mai mult ca sigur, cu un L twin Desmodromic racit cu aer, capabil de 75 cp la 8.250 rpm si 68 Nm cuplu la 5.570 (valori care pot fi usor modificate sau nu), modificarile apar in privinta sasiului si rotilor, cum ar fi de asteptat la o motocicleta gata de off-road.

Un
Scrambler Classic


Rotile sunt mai mari, cu 19 inci fata si 18 inci spate (Urban Enduro avand 18 fata si 17 spate), iar suspensia fata are o cursa mai lunga, adaptata conditiilor off-road, exista un cadru fixat mai puternic si pe spate apar suspensii Ohlins cu rezervor adaptabil. Motocicleta vizibil imbunatatita, va avea stabilitatea si manevrabilitatea  crescute, in timp ce partea electronica isi va avea rolul sau important, dar cu siguranta nu la nivelele de pe Multistrada 1200. E posibil ca, pastrandu-se ethos-ul sau retro, sistemele electronice sa fie limitate la strictul necesar, insa nu e si obligatoriu.

Din punct de vedere vizual, se poate remarca distanta acestui Enduro 800 fata de stilul anilor ’60, insa e clar ca se opreste in sabloanele anilor ’80. Aparatoarea de noroi si placuta de inmatriculare de spate ridicata, ca si in cazul Sixty2, ii confera o garda la sol mai inalta decat pe Scramblerul normal, contribuind la imaginea si capacitatea off-road.

Un
Scrambler Urban Enduro

Pe motocicleta apar o serie de locuri ce reclama accesorizarea optionala si suplimentara aftermarket, cu posibilitatea montarii pe spate a unui rack si a unei crinoline, astfel ca imaginea sa cu un set de cutii mari de aluminiu trebuind sa dea fiori concurentei. Intr-adevar, acest Ducati ar putea fi foarte bine o alternativa la unele dintre Triumph Tiger 800 sau BMW F800GS.

Chiar daca vor mai aparea imagini spion sau chiar materiale teaser video sau foto (iar cei de la Ducati stapanesc aceasta arta a marketing-ului, chiar dincolo de suportabilitate), cu siguranta ca noul Ducati Scrambler Enduro 800 sau cum se va numi pana la final, va putea fi admirat la Milano, in aceasta toamna, in cadrul salonului moto international si va iesi pe piata ulterior in scurt timp, sfarsitul acestui an sau inceputul urmatorului.

Tag-uri

motocicleta ducati, scrambler ducati, enduro, motocicleta,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate