Nu mai putin de 61% dintre vizitatorii care au participat la sondajul avand ca obiect “cea mai frumoasa motocicleta expusa” au indicat noul cruiser XDiavel ca modelul care le-a incantat cel mai mult privirile. Dintr-un total de 11.369 de vizitatori consemnati anul acesta la EICMA, aproape 7.000 (6.910, mai exact) au votat pentru cruiser-ul proaspat lansat, Ducati inregistrand astfel o prima victorie inca inainte de a popula showroom-urile distribuitorilor cu acest model.
Victoria vine cumva si firesc, avand in vedere faptul ca salonul e gazduit pe pamant italian, insa nu trebuie uitat totusi ca si alte marci italiene de prestigiu, precum MV Agusta (cu Brutale 800) sau Bimota (cu impresionantul Supercharged Nakedbike sau Tesi 3D CafeRace) sau Aprilia (cu fenomenala RSV4RF) au participat la sondaj, asa ca nu nationalismul a fost definitoriu in alegerea publicului.
Asadar, intrarea Ducati in segmentul cruiser a fost deplin apreciata de catre vizitatori. Imbinand caracteristicile unui cruiser de sorginte americana (definit in primul rand de transmisa prin curea, dar si de pozitia de pilotat cu picioarele in fata si ghidonul tras spre pilot in spate, roata imensa pe spate etc.) cu componentele performante ale fabricii din Bologna (in primul rand motorul impresionant Testastretta DVT de 1262 cc, ce dezvolta 156 cp la 9.500 rpm si un cuplu de 129 NM la doar 5.000 rpm, plus setul perfect de sisteme electronice), soarta lui XDiavel e sa cucereasca piata americana a cruiserelor, dominata de Harley-Davidson, Indian, Victory, Honda sau Moto Guzzi si sa-si aloce o felie importanta din aceasta.
Deocamdata, din punct de vedere estetic, a bifat o victorie, e drept inca pe pamant european, dar ramane de vazut evolutia si aprecierea si din punct de vedere tehnic.
motocicleta, cruiser, eicma, motociclete, aprilia,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”