Asa cum nu e greu de imaginat, nu exista diferente uriase intre cele doua motociclete de la Yamaha, MT-03 si R3, cu exceptia infatisarii si ergonomiei conducerii lor. Fiind un naked, pozitia de pilotat e putin mai ridicata decat la micuta sportbike. Ghidonul ridicat ofera un unghi larg de blocare a directiei de 68 de grade, tradus in manevrabilitatea sporita in special in traficul amortit, iar acelasi motor bicilindric paralel cu o capacitate de 321 cc, ce dezvolta 42 cp la 10.750 rpm si un cuplu maxim de 29,6 Nm la 9.000 rpm.
In mod evident, Yamaha a prevazut modelul MT-03 cu sistem ABS, alaturi de un sistem cu disc de 298 mm pe fata si unul de 220 mm pe spate. Greutatea totala e mai mica decat a modelului R3 cu doar un kg, insumand 165 kg. Insa japonezii au lucrat la capitolul ergonomie, saua fiind situata la 780 mm inaltime, reglabila insa pe doua nivele, oferind mai degraba un feeling de a sta in sa, nu de a sta sus pe motocicleta, permitand pilotului pozitia cu ambele picioare jos in timpul opririi. Scaunul pasagerului fiind ridicat, ofera un spatiu mai mare pentru acesta si e prevazut cu bare de sprijin din aluminiu.
Astfel, Yamaha si-a “blindat” practic toate clasele cu modele naked cu infatisare pregnant urbana, 2016 Yamaha MT-03 alaturandu-se intregii game MT, in care regasim noile modele MT-10, MT-09, MT-07 sau MT-125, prezente in corpore la Milano. Micul naked entry-level MT-03 va avea o misiune deloc usoara, insa, in concurenta sa din segmentul respectiv, asa cum mentionam.
motocicleta, yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”