Unul dintre cele mai asteptate modele, cel putin sub presiunea zvonurilor si a materialelor teaser din ultima vreme este 2016 Ducati Scrambler Sixty2, un mini-Scrambler urmare logica a imensului succes pe care l-a avut Ducati Scrambler-ul de un an de zile incoace.
Urmarind dezvoltarea unui segment foarte popular in prezent, compania italiana incearca sa isi sporeasca succesul de aceasta data cu o motocicleta de capacitate mai mica, city-friendly, care se adreseaza unei piete mult mai vaste decat s-a intentionat cu Ducati Scrambler de 803cc, o piata care va aprecia un model miniaturizat, de clasa mica spre medie, creat dupa chipul si asemanarea reputatului sau “frate mai mare”.
Sixty2 injumatateste capacitatea cilindrica a Scrambler-ului normal de 803cc, situandu-se la 399cc, cu un alezaj de 72 mm si cursa de 49 mm (in comparatie cu arhitectura de 88x66 mm de pe Scrambler), racire cu aer si pastrand configuratia L-Twin Ducati. Un cablu ambreiaj, o cutie de viteze in sase trepte si lantul distribuie puterea spre roata spate, mai exact promite o putere de 41 cp la 8.750 rpm si un cuplu de 33,8 Nm la 7.750 rpm, valori de asemenea relativ injumatatite fata de cele ale Scrambler-ului standard (75 cp si 50 Nm).
Cadrul de otel al modelului Sixty2 pastreaza imaginea familiara a fratelui mai mare, insa in loc de o furca inversata Kayaba, avem de-a face cu o furca Showa de 41 mm. Suspensia spate insa furnizata de Kayaba, fiind reglabila pentru pretensionare, cu ambele componente ale amortizorului care ofera o cursa de 150 mm, similar suspensiei modelului standard. De asemenea, pe fata, 2016 Scrambler Sixty2 pastreaza arhitectura suspensiei de pe Ducati Scrambler, cu inclinare de 24° si cursa de 112 mm, cu toate ca firesc, ampatamentul este diferit.
Responsabile de frana sunt pe fata doua etriere flotante, fixate de un disc de 320 mm (modelul standard se compune din patru etriere fixate pe un disc de 330 mm, foarte apreciat de specialisti), in timp ce in spate avem un disc de 245 mm, fixat cu un singur etrier, iar un sistem ABS Bosch dublu canal vine ca dotare standard la acest model. Franele fata mai simple trebuie sa opreasca o motocicleta care nu e semnificativ mai usoara decat fratele mai mare, diferenta dintre modele fiind de numai 3-4 kg, noul Sixty2 cantarind 167 kg uscat si avand rezervorul de 14 l, in timp ce Scrambler 803 cantareste 171 kg.
Nu au fost inca anuntate pretul si disponibilitatea in showroom-uri.
La randul sau, modelul de baza Ducati Scrambler 803 primeste o versiune in 2016, Flat Track Pro, fiind practic a cincea versiune a Scrambler-ului (alaturi de Urban Enduro, Icon, Full Throttle si Classic), care vine ca omagiu pentru motocicletele angrenate in celebrul campionat American Flat Track si pilotate de fostul campion WSBK Troy Bayliss si colegul sau Johnny Lewis. Pornind de la versiunea Scrambler Full Throttle, 2016 Ducati Scrambler Flat Track Pro are rezervorul vopsit in galben, ghidonul cu manerele joase si o evacuare Termignoni. La fel, design-ul seii este nou, iar in lateral sunt aplicate numere de competitie, in ton cu competitiile de flat-track. In perioada salonului EICMA 2015 va tinem la curent cu ultimele stiri si informatii despre modelele noi prezentate si expuse.
scrambler, motocicleta, ducati,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”