ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

EICMA 2015 - Bimota Tesi 3D RaceCafe sau cafe racer-ul retro-futurist


EICMA 2015 - Bimota Tesi 3D RaceCafe sau cafe racer-ul retro-futurist
  23.11.2015

Inainte de inceperea salonului international moto de la Milano, de saptamana trecuta, EICMA 2015, Bimota oferise un preview al noilor sale modele si tehnologii: Impeto, cel mai puternic naked, dotat cu un motor turbo, kit-ul BB3 sau o versiune cafe racer a modelului sau Tesi 3D Naked.

Asupra celui din urma vrem sa ne oprim, deoarece a reprezentat un centru de atractie pentru participantii la EICMA 2015, deopotriva vizitatori si expozanti, prin infatisarea sa futuristica si rupta dintr-un univers paralel, parca. Tesi 3D RaceCafe, asa cum o spune si numele, va fi varianta cafe racer a Tesi 3D Nacked conceputa si destinata segmentului respectiv al pietii, insa o varianta personalizata de compania din Rimini, Italia.

EICMA 2015 - Bimota Tesi 3D RaceCafe sau cafe racer-ul retro-futurist - 2016

Ceea ce face din Tesi 3D RaceCafe o motocicleta cafe racer aparte in tot segmentul este sasiul cu hub-steering central si doua bascule, una in fata si una in spate, intr-o structura unitara. Poate parea ciudata si aparte, insa beneficiile sunt variate, in primul rand ofera posibilitatea pilotului de reglare a celor doua bascule in mai multe moduri, adaptand motocicleta conform dorintelor si necesitatilor.

Bimota sustine ca reglarea inaltimii se face cu precizie milimetrica, folosind doua ajustari diferite acolo unde suspensiile fata (Ohlins), respectiv spate se prind de sasiu. Concret, e vorba de ajustarea partii frontale cu 9,5 mm si a partii din spate cu pana la 14 mm, astfel ca in total, Tesi 3D RC poate fi ridicata sau coborata cu 23 mm.


EICMA 2015 - Bimota Tesi 3D RaceCafe sau cafe racer-ul retro-futurist - Tesi

Cum se anunta in comunicatul din avanpremiera evenimentului, inauntrul sau Bimota Tesi 3D RaceCafe adaposteste un motor Ducati de 803cc bicilindric racit cu aer, ceea ce se gaseste pe modeul Ducati Monster 821, insa vag redus. Sau mai exact, motorul de pe Scrambler. Concret, obiectivul principal al Bimota in privinta acestui model cafe racer nu a fost performanta motorului, de aceea nu a apelat la o propulsie impresionanta, ci s-ar putea spune ca e vorba de o adaptabilitate in vederea placerii de a pilota la viteze normale. Ampatamentul relativ redus, de doar 1.390 mm, greutatea (uscata) de 162 kg, prezenta sistemului de franare Brembo, cu doua discuri de 320 mm fata, cu 4 etriere si un singur disc de 220 mm in spate, ar fi dintre sumarele detaliil tehnice ale acestui model.


EICMA 2015 - Bimota Tesi 3D RaceCafe sau cafe racer-ul retro-futurist - Tesi

Vizual, intr-adevar, Tesi 3D CafeRacer impresioneaza si poate garanta priviri intrigate pe strada, insa e foarte interesant de vazut in ce masura fanii Bimota vor gusta aceasta cafe racer-izare a unui model popular printre ei, ori vor privi spre el cu interes, atunci cand stiu ca Impeto e mai aproape de ceea ce doresc. De asemenea, e interesant de vazut si cat interes vor manifesta fanii acestui trend actual, post-heritage, intr-o piata din ce in ce mai neincapatoare in privinta modelelor cu iz retro cafe racer.

Tag-uri

motocicleta,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate