Deocamdata prezentat ca un concept si cu perspective de a intra in viitor, in productie, probabil dupa ce se va cantari impactul avut, Honda City Adventure se infatiseaza ca un maxi-scooter bazat pe platforma “europeanului” Honda Integra 750, la randul sau un maxi-scooter bicilindric bazat pe platforma modelului de motocicleta NX750, dar cu placa de picioare si o cutie de viteze semi-automata. In cazul Honda City Adventure, insa, apar o serie de diferente, incepand cu transmisia automata DCT si terminand cu bascula diferita de Integra, mult mai ridicata si suspensiile cu o cursa considerabil mai lunga.
Parca subliniind si mai mult inclinatia off-road a acestui scuter concept, rotile au jantele cu spite, anvelope late si cu design-ul specific adventure, in timp ce ghidonul care are aparatori de maini apare mult mai lat decat pe scuterele normale, iar discurile de frana fata (Nissin) si furca fata sunt inspirate din dotare adventure-bike.
Deocamdata nu au fost date publicitatii specificatiile tehnice ale conceptului City Adventure, insa intriga usor destinatia acestui maxi-scooter: s-au gandit cei de la Honda la drumurile de tara? S-au gandit la scurtarea drumului spre casa prin parcuri si locuri virane? Sau s-au gandit la starea drumurilor din unele metropole, nu dam nume deocamdata?
motocicleta, scuter,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”