Din aceasta ultima categorie am remarcat prezenta Italjet, un mic producator italian, provenind din Bologna si infiintat in 1959, cu o istorie fluctuanta, in momentul de fata folosind sub acest brand componente venite din Asia (in special China si Coreea de Sud). Italjet a prezentat la Milano, in acest an, doua concepte absolut incantatoare si tare izbutite, alaturi de un concept cu motor electric. Acestea ar fi un scrambler si un cafe racer de capacitate si talie mici, denumite ca atare, plus un model electric numit Bulldozer. Orientarea constructorului catre e-bike-uri nu e o noutate, de aceea nici nu vom insista foarte mult asupra lui.
In schimb, au atras privirile conceptele retro: Scrambler si Cafe Racer de 250cc. Avand la baza acelasi motor V-Twin de 250cc, care dezvolta nu mai mult de 20 cp, cele doua modele sunt de conceptie 100% italiana, doar ca marea parte a componentelor si asamblarea provin din China, de la Longjia.
E clar: Italjet care produce in prezent in principal e-bike-uri, dar si scutere si minibike-uri, fabricate si comercializate pe pietele din Asia, in special, a intrat in aceasta hora a trendului actual de reintoarcere la modele istorice, retro, in care se afla deja inscrisi multi constructori mai mari si mai mici. Ceea ce a expus Italjet in aceasta editie a EICMA, insa, a avut parte de admiratie. Si multi si-au adus aminte de 125 Mash, Bullit Hunt, Orcal Astor, chiar daca vorbim de modele de 125cc.
Probabil ca o optiune de a intra Scrambler si Cafe Racer in productie e in studiu la Italjet, avand in vedere feedback-ul de la salon, insa e prea devreme sa le si visam pe piata.
motocicleta, scutere, e bike,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”