Kawasaki a asteptat cu rabdare salonul international moto EICMA 2015 ca sa-si dezvaluie imagini cu un concept nou, o motocicleta numita SC-02 “Soul Charger”, bazata pe ceea ce ei spun a fi “un supecharger cu o tehnologie unica”. Noile imagini ale conceptului, realizate pe computer, vin sa intregeasca ceea ce fusese vazut in urma cu o luna la salonul Tokyo Motor Show, adica schitele unui concept denumit SC-01 “Spirit Charger” cu un motor superchargered balansat – “Balanced Supercharged Engine”, proiectat pentru o reducere drastica de combustibil.
Cu niste linii mai putin agresive decat “bestiile” H2 si H2R, mai confortabila, motocicleta concept SC-01 “Spirit Charger” a risipit banuielile ca ar fi vorba de S2, suspecta de a oferi la doar 650cc tot ce se gaseste pe H2, inclusiv caracteristici apropiate in privinta puterii si vitezei.
In loc de S2 sau de conceptul SC-01 in carne si oase (in fine, metal si fibra), Kawasaki ofera la Milano o mostra de dezvoltare si proiectare mult mai avansata in domeniul modelelor cu inductie fortata, folosindu-se deja tehnologia si cunostintele cu care constructorul japonez este familiarizat.
Vizual, SC-02 “Soul Charger” dezvaluie cateva similaritati cu acel SC-01, insa pare mai bruta, mai robusta, mai musculoasa dar si mai futurista decat fratele sau prezentat in capitala nipona. Nu au fost infatisate detalii tehnice, insa in prezentarea de presa, Kawasaki ne-a sugerat cam despre ce e vorba cu SC-02: “Botezata SC-02 sau “Soul Charger”, acest concept naked dezvaluie o motocicleta cu suficiente indicii care arata ca avand o capacitate mai mica decat litre-class Ninja H2 si H2R, preia foarte mult din tehnologia care sta la baza acestora”. Multumim frumos! Asta se deducea, deja din imagini si din schitele anteriorului concept, de la Tokyo.
In al doilea rand, ceea ce se anuntase anterior salonului EICMA 2015, s-a confirmat, atat in privinta dotarii modelelor cu un nou ambreiaj Assist and Slipper, menit a reduce zmucitura pe roata spate cu 40% in timpul trecerii in viteza inferioara, cat si in privinta schemelor de culori, ambele avand disponibila varianta Mirror Coated Spark Black, in care micile “cioburi” de sticla in structura transparenta a primului invelis creeaza o imagine metalica.
In rest, raman aceleasi modele cu dotari si performante uluitoare, de la un bodywork dezvoltat in parteneriat cu Kawasaki Aerospace Company, pana la cadrul spalier proiectat pentru un flux optim de aer, evident fara a se omite puternicul motor supercharged de 998cc in patru cilindri, a carui turbina atinge peste 130.000 rpm.
motocicleta kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”