Fantic Motorcycles reprezinta unul dintre brandurile considerate importante in Italia, fiind infiintat in 1968. Un an mai tarziu, la editia EICMA 1969, Fantic prezenta in premiera Fantic Caballero, un scrambler dezvoltat de Giulio Maffessoli, cu un motor Minarelli P4 SS, integrat intr-un cadru argintiu Verlicchi si un rezervor galben. Nu a fost niciodata o motocicleta de curse, ci doar o simpla stradala cu aspect sportiv, la un pret foarte accesibil si capabila sa se comporte admirabil, atunci cand parasea asfaltul.
In primavara anului 1970 intra in productie, cu 500 de unitati initial, ce vor ajunge la 10.000 in scurt timp. La sfarsitul aceluiasi an, apareau modelele noi Super Special 4M si Competition 6M, care se alaturau modelului Fantic Caballero de 100cc. In editia EICMA 1970, Fantic aduc Super Rocket, care va fi disponibil abia in 1972. In 1974, Fantic Caballero va suferi o modificare, trecand la motorizarea de 125cc, dar va aparea si Cross 125, cu destinatie clara. In 1978 aparea primul model Mik 26, respectiv Caballero 50 de competitie, ce va ramane multa vreme in inima fanilor. Povestea Fantic ia sfarsit brusc in 1981, pentru ca iata, 35 de ani mai tarziu sa reinceapa in forta si in alta forma.
In 2016 (gama 2016 adica), Fantic avea 6 modele de 50cc, din clasa Enduro si Motard, 6 de 125, din aceleasi clase, plus 4 cu motorizare 250cc, de asemenea Enduro si Motard. Lineup-ul 2017 a marit miza la propriu si la figurat, Fantic aducand in fata fanilor doua modele excelente de 500cc, scrambler si flat-track, pe care le-au prezentat la recent incheiatul salon EICMA 2016, dar si acelasi flat-track intr-o versiune de 125cc.
Caracterizate de o eleganta tipic italiana si cu o estetica americana, cele doua modele de 500 vor veni cu un nou motor monocilindric, racit cu lichid, in patru timpi cu o capacitate cilindrica de 449cc, despre care se spune ca dezvolta 43 cai putere. Sasiul a fost realizat old-school, cu un cadru din otel cromat, cuplat la o bascula (moderna, dar in acelasi stil vechi) din aluminiu, cu furca inversata in fata si un amortizor monoshock pe spate, ambele ajustabile.
Diferenta se face la marimea jantelor, in timp ce scramblerul are o roata fata de 19 inci si 17 inci in spate, asa cum se prezinta orice scrambler traditional care se respecta, modelul street-tracker are amblele jante de 19 inci. Alte puncte de interes includ o evacuare extrem de izbutita Arrow, inaltata corespunzator, un rezervor de 15 litri foarte elegant si o cutie de viteze in sase trepte.
In acest moment nu se stiu mai multe detalii, nici macar nu au aparut inca pe site-ul oficial al producatorului, insa cel mai important aspect ramane pretul, daca va fi vorba de aceleasi preturi accesibile cu care modelele Fantic se puteau achizitiona in urma cu mai bine de 4 decenii.
motociclete fantic, fantic caballero 500, motocicleta, fantic,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”