Acum, prin Troxus, grupul a trecut la fabricarea de vehicule off-road de tip ATV si Side-by-Side, iar acestea sunt produse in stil mare, fara indoiala si exagerare. Dovada o reprezinta faptul ca echipa tanara, plina de idei si dinamica a Troxus, un amalgam de specialisti cu experienta in domeniul design-ului, tehnologiei si transportului, a colaborat cu celebra companie austriaca de design Kiska (“vinovata” de design-ul excelent al majoritatii modelelor KTM) in proiectarea si crearea celor doua modele prezentate la EICMA.
La Milano, Troxus a prezentat ATV-ul Dune 900 si side-by-side-ul Vector 900. In timp ce ATV-ul a fost expus “in carne si oase”, Vector 900, care nu este inca finalizat, a fost prezentat prin tehnologia de afisare VR (virtual reality). Ambele vehicule vor fi gata de lansare si prezente in showroom-uri in a doua jumatate a anului viitor.
Ambele modele au aceeasi platforma de motorizare alcatuita dintr-un motor puternic de 900cc, in doi cilindri, SOHC, cu tehnologie cu 8 valve, injectie electronica EFI, racit cu lichid, complet fabricat in-house. Acest motor dezvolta o putere de 75 cp, un cuplu maxim de 80 Nm si asigura o viteza maxima de 118 km/h. Injectia EFI asigura o putere excelenta si mai ales un consum eficient de combustibil, doua mari atuuri ale acestor modele. Motorul se cupleaza la o transmisie CVTech CVT foarte eficienta, iar lantul de transmisie silentios, asigura si un zgomot redus al motorului. Printr-un comutator de pe ghidon, pilotul poate trece cu usurinta de la 2WD la 4WD, in timp ce prin altul, are posibilitatea de a actiona diferentialele blocabile fata si spate. De asemenea, modelele au si servodirectie electronica (EPS), care asigura un confort ridicat si siguranta absoluta, indiferent de teren.
In privinta ATV-ului Dune 900, trebuie mentionat un aspect foarte interesant si important, anume ca a fost proiectat astfel ca sa poata aborda temerar orice tip de teren si suprafata, inclusiv zonele noroioase, mlastinoase sau acoperite cu apa. Dovada e data de faptul ca Dune 900 a fost proiectat cu o admisie foarte generoasa in fata, cu un sistem de ventilare performant, un filtru dublu de aer, care blocheaza impuritatile din fluxul de aer, situat intr-o zona superioara, precum si inaltarea zonelor de admisie. Nu il transforma intr-un model comparabil cu acele modele special create pentru mud-riding ale marilor producatori, insa trebuie remarcata grija si eficienta celor de la Troxus pentur un model extrem de performant.
Sistemul de suspensii se alcatuieste din suspensii clavicula duble independente pe fata si trailing-arm cu torsiune pe spate, formand una dintre cele mai stabile si netede combinatii din industrie, la aceasta ora. Sistemul de franare se bazeaza pe discuri de 250 mm, pe jantele de aluminiu AT14 x 6.0 fata si AT 14 x 7.5, imbracate in anvelope cu sase straturi de 26 inci. Are o garda la sol de 285 mm, o inaltime a seii de 940 mm, un rezervor de 28 l (autonomie optima), capacitate de transport 285 kg.
Din punct de vedere vizual, e foarte atent si inspirat realizat, in stand fiind chiar o adevarata aparitie, cu un impact vizual deosebit, avand un carenaj argintiu cu verde, alaturi de o lumina albastruie a farurilor (cu LED), un bord cu instrumentatie vizualizate pe un ecran LCD, doua porturi USB si un port de alimentare de 12V.
Asadar, noi-veniti in oras! Deocamdata, pentru Europa, Herkules Motor GmbH & Co. KG a preluat distributia exclusiva in Germania, Austria si Elvetia din 2017, insa chinezii vor sa se extinda pe intregul continent. Modelele arata excelent, iar performantele, conform fisei tehnice, sunt deosebite anuntand un nou jucator pe piata ATV-urilor si UTV-urilor.
atv dune 900, utv vector 900, atv, side by side, sxs,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”