ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty


EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty
  17.11.2015

Dupa multe saptamani de teasere criptice, acum stim despre ce e vorba, Ducati a lansat prima sa creatie in segmentul cruiser: 2016 Ducati XDiavel, in avanpremiera salonului international de motociclete EICMA 2015 de la Milano.

EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty - 1.262cc

Intr-un mod oarecum formal, particula “X”, adica “cross” presupune o dispozitie a unui model pentru off-road, insa in acceptiunea Ducati, aceasta particula atasata modelului Diavel inseamna practic o imbinare a segmentului cruiser cu cel sportiv. Si daca e vorba de cruiser, intentiile italienilor sunt foarte clare, adica patrunderea pe piata americana, dominata de cruiserele Harley-Davidson, Indian, Victory, dar si Honda sau Moto Guzzi, vizand mai degraba un public tinta format din tinerii care trec bariera traditionalului crusier acceptand aceasta reinterpretare mai sportiva si mai moderna.


EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty - Milano

Pe scurt, e vorba de un model nou, cu un motor de 1.262cc, cu pozita de pilotare cu picioarele in fata, transmisie pe curea dintata, acceleratie ride-by-wire, control al tractiunii, un sasiu nou si un bodywork impresionant, cu care Ducati vrea sa revolutioneze vanzarea de Diavel-uri, cu cifre modeste pana acum, peste ocean.

Motorul folosit pe Multistrada a fost marit, capacitatea crescand pana la 1.262cc, iar daca a venit vorba, distributia variabila DVT (Desmodromic Variable Timing) folosita in premiera pe 2015 Multistrada e prezenta si in cazul XDiavel, asigurand un cuplu maxim (132 Nm) la doar 5.000 rpm si o putere impresionanta de 156 cp la 9.500 rpm. Acestea sunt doar unele din multimea de modificari pe care Ducati le-a adus motorului (in numar de aproximativ 60), pentru a se adapta segmentului cruiser. De exemplu, pompa de racire a fost relocata, astfel ca tuburile de racire a motorului au fost perfect camuflate.
EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty - 1.262cc

Insa, in mod firesc, cea mai importanta modificare ce transporta noua motocicleta in categoria cruiser a fost utilizarea si configurarea curelei dintate de transmisie, caci multi dintre potentialii cumparatori de peste ocean n-au considerat niciodata o motocicleta serioasa aceea cu lant de transmisie, daca se vrea cruiser. Cureaua de transmisie asigura o calatorie mai silentioasa, o intretinere mai facila, o transmisie a puterii mult mai domoala si lipsa murdaririi cu lubrifiant, reprezinta marile atuuri cand vine vorba de un cruiser. Iar Ducati a bagat la cap aceste aspecte, se dovedeste. Cruiser Culture, Italian Beauty!

EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty - Milano

Dar aici se opreste asemanarea cu un cruiser traditional, caci mai departe intra in scena tehnologia moderna cu care Ducati se mandreste: modurile diferite de pilotaj (Sport, Touring, Urban), controlul tractiunii, acceleratia ride-by-wire, ABS pentru viraje sau modernul sistem DPL (Ducati Power Launch), care asigura o plecare perfecta de pe linie in maniera dragster, sporind placerea pilotarii unui asemenea model. 


EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty - cruiser

Mai mult, XDiavel beneficiaza de sa reglabila in cinci pozitii, ghidon reglabil in trei pozitii, precum si scaritele reglabile in patru pozitii, practic o sumedenie de variante de personalizare a modului de conducere, dupa dorinta si necesitati. Suspensia fata e asigurata de o furca Marzocchi inversata si complet reglabila de 50 mm si un amortizor spate Sachs, de asemenea complet reglabil. Oarecum in premiera pentru segmentul cruiser, XDiavel are o libertate de inclinare de 40 de grade. Roata spate are dimensiuni impunatoare 240/45 ZR17 (Pirelli Diablo Rosso II). Franele sunt pe fata Radial Brembo monobloc cu 4 etriere prinse de doua discuri de 320 mm, in timp ce pe spate avem un disc de 265 mm cu doua etriere, iar sistemul Bosch ABS vine standard. Emisiile sunt in concordanta cu reglementarile Euro4. Un bord cu instrumente color si display color (TFT Dashboard), handsfree communication, modul Bluetooth si un puternic sistem de iluminare cu LED intregesc imaginea acestui cruiser impresionant. 

EICMA 2015 - 2016 Ducati XDiavel - Cruiser Culture, Italian Beauty - motocicleta

Tag-uri

motocicleta, ducati,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate