ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

EBR (Erik Buell Racing) se reintoarce! Planurile noului proprietar


EBR (Erik Buell Racing) se reintoarce! Planurile noului proprietar
  11.08.2015

Saptamana trecuta scriam despre vanzarea prin licitatie a activelor corporale si necorporale ale EBR (Erik Buell Racing) catre Atlantic Metals Group LLC. Evident cele ramase dupa ce fostul actionar important al companiei americane, gigantul indian Hero Motor Corp isi asigurase partea leului prin preluarea anterioara a diviziei de consultanta, contra sumei de 2,8 milioane dolari, divizie implicata puternic in desfasurarea unor proiecte anterioare importante.

Scriam astfel ca Atlantic Metals Group, o companie specializata pe reciclarea metalului, fara nici cea mai mica legatura cu industria moto, cu sediul declarat in New Jersey, SUA, a preluat in urma licitatiei stabilite de instanta tot ce ramasese din falimentara EBR, contra sumei de 2,25 milioane dolari. Concret, Atlantic Metals a intrat in posesia drepturilor de proprietate intelectuala, a activelor necesare pentru producerea de motociclete, inclusiv scule, utilaje si inventarul de motociclete si piese ramase ale EBR.

EBR (Erik Buell Racing) se reintoarce! Planurile noului proprietar - Hero

Nimeni nu stia mare lucru despre noul proprietar al EBR, nici macar jurnalistii de la Milwaukee Business Journal, adica cei care au fost pe firul intregii povesti cu insolventa si falimentul companiei, inca de la inceput, cand oficial nu se anuntase nimic. Toata lumea astepta urmatoarea miscare din partea Atlantic Metals, in conditiile in care, dupa cum am aratat, aceasta nu avea nici cea mai mica legatura cu industria moto.

Si iata ca aceasta miscare a venit, gratie unui reporter al publicatiei din Milwaukee, care a reusit sa obtina un interviu de la CEO-ul companiei Atlantic Metals, Bruce Belfer, care a dezvaluit in premiera intentiile in legatura cu EBR. Iar aceste intentii spun simplu si imbucurator pentru fanii EBR: “get the business back up and running” (reluam afacerea si mergem inainte).

Intr-o stire din urma cu mai multa vreme, in care preluam primele informatii despre insolventa EBR, spuneam ca Erik Buell a avut o cariera interesanta, in spiritul “american dream”, in care a reusit sa puna pe picioare o afacere de jos, afacere care ulterior a sucombat, pentru ca mai tarziu, precum pasarea Phoenix sa renasca in proiectul EBR, proiect care s-a bucurat de succes o perioada, pana sa ajunga in hatisuri financiare a caror finalitate a insemnat falimentul. Si iata ca din nou o ia de la capat, sub o alta autoritate ce-i drept. Pentru ca Belfer a declarat in interviul acordat ziaristului de la Milwaukee Business Journal ca Erik Buell ramane in continuare presedintele EBR, mare parte din angajatii vechi vor fi rechemati la lucru, iar operatiunile vor continua in East Troy, Wisconsin.

Totodata, in cadrul interviului, s-a facut lumina in aspectul privind legatura dintre o companie specializata in reciclarea metalului si o companie constructoare de motociclete sport, de curse: pur si simplu, CEO-ul Atlantic Metals, Bruce Belfer este un mare impatimit al motocicletelor si isi doreste ca sa tina in viata si sa faca sa mearga pe mai departe unul dintre celebrii manufacturieri americani de vehicule pe doua roti.

EBR (Erik Buell Racing) se reintoarce! Planurile noului proprietar - HX250R

Detalii particulare, cum ar fi momentul estimat pentru reluarea productiei sau intentiile de reluare a legaturilor cu furnizorii  si conditiile stabilite cu acestia, nu au fost dezvaluite, insa cumva este normal, caci abia ce s-a stins zgomotul ultimului ciocan de licitatie. In mod evident, aceste amanunte vor incepe sa apara gradual, posibil ca in curand sa aiba loc o conferinta de presa oficiala si sa se faca anunturile asteptate, in special de catre fani, dar si de catre angajati si toti cei interesati in acest subiect.

Iata cum o poveste (sau in cazul lui Erik Buell, o noua poveste) are un happy-end, dupa o desfasurare neplacuta si intortocheata. Sigur, un happy-end conjunctural mai degraba, caci un adevarat happy-end ar presupune o linie de productie asaltata de cereri si vanzari substantiale.

Totusi, raman cateva intrebari, la care posibil sa aflam raspunsurile in viitor, dupa cum e foarte posibil sa nu aflam niciodata. De exemplu, din tot filmul, ce a pierdut de fapt Hero Motor Corp? In momentul preluarii diviziei de consultanta, plus renuntarea la orice pretentii financiare in procesul de insolventa, chiar o companie de anvergura si experienta colosului indian sa nu fi intrevazut potentialul ramas nevalorificat? Sa fi fost totul o manevra riscanta, la limita legii, prin care EBR sa scape de intruziunea straina in companie, dupa ce totusi a beneficiat de sume importante din partea indienilor? Sa fie divizia de consultanta atat de importanta pentru indieni, incat sa nu conteze restul activelor? Cum spuneam, probabil ca in timp vor aparea indicii care sa asambleze un raspuns pertinent, logic si corect la toate aceste intrebari. Pana atunci, EBR is back in business, long live EBR! 

Tag-uri

motocicleta EBR, motocicleta,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate