La baza deciziilor casei din Iwata stau in principiu trei motive, destul de strans legate intre ele: costuri ridicate, modificarea sau implementarea de tehnologie si apartenenta la unele game vechi. Reamintim ca dupa 1 ianuare 2017 legislatia permite producatorilor o cota micsorata a stocurilor cu normative Euro3 de maxim 100 de unitati sau 10% din productie prezente in showroom-uri, prevedere insa facultativa in sensul ca ori pastreaza un stoc diminuat, ori deloc, pesemne ca trecerea sa nu fie foarte abrupta (desi Euro4 e anuntat de ceva ani buni). Toate modelele conforme Euro4 vor avea consemnate pe placuta de identificare noul standard european 168-213.
De asemenea, o data cu masiva reimprospatare a gamei MT (Master of Torque), ce a presupus si imbunatatiri aduse modelelor, dar si modele noi precum Dark Side-ul MT-10, s-a suspectat ca va insemna sfarsitul european al modelelor FZ8 sau XJ6 in 4 cilindri, astfel ca vom spune adio modelelor XJ6, XJ6 Diversion si XJ6 Diversion F, plus Fazer8.
O discutie recenta se infiripase in jurul viitorului modelului YZF R6, incremenit in aceeasi forma din 2008, discutie bazata exclusiv pe zvonuri si informatii din surse, care sugerau o masiva reforma a modelului R6, cu un motor Cross Plane si imprumuturi consistente de la YZF-R1. Reformarea acestui model, in acest caz, va insemna adaptare la normele Euro4, cu siguranta.
Una dintre gamele care-si vor lua la revedere de la anul va fi cea de monocilindice de 660cc, produse culmea, in Europa, in uzina MBK din Saint-Quentin, Franta. Adica XT660Z Tenere, XT660R si versiunea “supermoto” XT660X. Se pare ca nici SR400 nu va “supravietui” in Europa, dupa 1 ianuarie 2017.
Gama custom Yamaha va arata diferit din 2017, in masura in care numai XV950 si “declinarile” acestora R si Racer vor mai fi de gasit pe vechiul continente.
In fine, clasa 125, mai concret WR125R si WR125 X, nu va mai fi prezenta in Europa, din 2017, plus YBR standard si custom, reducand optiunile acestei clase destul de sever.
In concluzie, iata modelele de care europenii se vor desparti din 2017:
YBR 125
YBR 125 Custom
WR125R
WR 125 X
SR400
XJ6
XJ6 Diversion
XJ6 Diversion F
XT660R
XT660X
XT660Z Ténéré
FZ8
Fazer8
XJR 1300
XJR 1300 Racer
XVS 1300 Custom (Stryker)
XVS 1300A
VMAX 1700
XV1900A
motocicleta yamaha, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”