V7 este probabil una dintre cele mai populare motociclete Moto Guzzi. Faima sa se datorează faptului că se adresează unui public foarte diversificat și întrunește cele mai exigente criterii. Din 1967 când au fost vândute primele unități în Italia, V7 a devenit un pilon în clasa din care face parte grație unui design și unor specificații tehnice înalte.
Motocicleta Moto Guzzi V7 III în versiune Rough iese în evidență prin look-ul în stil country conferit de șaua cu cusături, jantele spitate și anvelopele cu striații. Pe lângă schema de culoare gri metalic (grigio grafite), modelul este disponibil și pe verde (verde mimetico).
A treia generație de motociclete Moto Guzzi V7 III aduce dotări avansate și un stil unic care păstrează nealterate valorile modelului predecesor.
Șapte versiuni și interpretări infinite - familia de motociclete Moto Guzzi V7 III este reprezentată de modelele Stone, Special și Racer cărora li se alătură V7 III Rough, V7 III Milano și V7 III Carbon, fiecare cu o personalitate aparte. Varianta V7 III Limited a fost fabricată în doar 500 de unități, fiind adresată adevăraților cunoscători și iubitori ai brandului și colecționarilor.
V7 III se inspiră din moștenirea Moto Guzzi pe care o combină în mod fericit cu sisteme tehnologice moderne și este totodată o alegere accesibilă. O dotare care nu s-a schimbat o constituie rezervorul de combustibil de capacitate 21 de litri inspirat de magnificul model 1971 V7 Sport. Fiecare versiune V7 III deține șa cu cusături speciale și grafică nouă și beneficiază de platforma multimedia Moto Guzzi Mia care conectează vehiculul cu telefonul smartphone.
Șasiul este o garanție a calității, conform tradiției Moto Guzzi. Producătorul de motociclete este renumit pentru crearea unui cadru și suspensii excelente, iar V7 își trage originile din modelele clasice. În 1970, după o serie de teste solicitante, motocicleta V7 Police s-a impus în fața concurenței și a fost selectată pentru a dota flotele LAPD de peste ocean. Motocicleta Moto Guzzi V7 III Rough E4 este un model instant recognoscibil care se bazează pe un motor V-Twin agil și versatil cu sonorizare gravă imposibil de ignorat. Există multe motorizări cu cilindri în V excelente, însă doar una singură transversală V, această fiind concepută în 1967 de către Giulio Cesare Carcano care a inventat o configurație particulară.
Motocicletele V7 III pot fi considerate modele entry-level ideale pentru piloții la început de drum, întrucât oferă o manevrabilitate și stabilitate înalte. In plus, motorul 750cc din echiparea acestor modele întrunește standardele Euro 4.
Puterea maximă este de 52 cai putere la 6200 rpm, în vreme ce cuplul maxim măsoară 60 Nm la 4900 rpm. Este disponibilă și o versiune cu putere redusă, aliniată prevederilor A2.
Moto Guzzi s-a situat dintotdeauna în top privind siguranța în trafic. Modelele V7 III dețin sistemul de frânare ABS și sistemul ajustabil MGCT (Moto Guzzi Traction Control) - acesta poate fi și dezactivat dacă pilotul își dorește acest lucru. Sistemul responsabil cu controlul tracțiunii poate fi reglat în funcție de condiții, fie pentru rularea pe asfalt uscat, fie pentru rularea pe asfalt alunecos și umed. Una dintre particularitățile sistemului MGCT constă în posibilitatea recalibrarii cimcumferentei anvelopei spate pentru a compensa uzura astfel încât sistemul va fi întotdeauna precis.
Moto Guzzi Mia conectează V7 III cu întreaga lume
Platforma inovativă MOTO GUZZI MIA este disponibilă ca accesoriu opțional. Mulțumită aplicației dedidate care poate fi downloadată gratis din App Store și Google Play, telefonul Android sau iPhone al pilotului se transformă într-un computer multifuncțional de bord, sofisticat și actual care face legătura între vehicul și internet.
Conexiunea Bluetooth permite accesarea a cinci parametri la alegere simultan, ca de exemplu viteza și consum de combustibil mediu. Modul Eco Ride ajută la limitarea consumului de carburant. În plus, riderul poate înregistra date cu privire la călătorie, poate localiza fără probleme vehiculul când acesta este parcat într-un loc nou. De asemenea, Moto Guzzi Mia include și funcția de avertizare „Grip Warning”.
După succesul pe piață obținut de modelele anterioare V7 și V7 II, filozofia Moto Guzzi de personalizare continuă pentru motocicletele V7 III, astfel încât riderii au la îndemână nenumărate accesorii în funcție de necesități și preferințe. Doar pentru șa s-au elaborat mai mult de 10 variații pentru a întruni exigențele de stil și confort ale riderilor. Orice varianta de șa este waterproof, creată din materiale premium care oferă confort maxim și o estetică elegantă.
Originile V7 ne transportă înapoi în 1961 când piața de motociclete cunoștea o transformare radicală. Designer-ul de geniu Giulio Cesare Carcano a dat viață unui motor 90° V-twin răcit cu aer și destinat să echipeze versiunea sport Fiat 500 fiind capabil să atingă 140 km/h. Deoarece cantitatea de unități cerută de Vittorio Valletta depășea capacitatea de producție a uzinei Mandello del Lario, înțelegerea a căzut. Acest lucru l-a determinat pe Carcano să mărească dimensiunea motorului în 2 cilindri la 754 cc pentru a fi utilizat la un vehicul cu trei roți destinat trupelor Alpine. Carcano a profitat de cea mai bună șansă la acel moment pentru a utiliza motorizarea de top pe o motocicletă, Moto Guzzi V7. Forțele de poliție din Los Angeles au fost primele care s-au bucurat de performanțele de rulare ale motocicletei Moto Guzzi V7 de primă generație. V7 700 a fost lansată în 1964, avea 703.3 cc, putea dezvolta 40 cai putere și cântărea 230 kg. În 1966 a început producția în masă, V7 700 devenind un rival redutabil în fața concurenților din Anglia și Germania.
Creația lui Giuliu Cesare Carcano a fost perfecționată de un alt expert care s-a alăturat brandului italian în 1967. Inginerul Lino Tonti, cu o vastă experiență în competiții, a fost solictat de către managerul Romolo Stefani pentru a extinde gama de motociclete de la Mandello del Lario. Tonti a mărit capacitatea motorului la 757 și puterea la 45 cp pentru a lansa V7 în 1969, un model mai rafinat și mai elegant decât predecesorul V7 700. Apoi, a creat inițial pentru piața americana, motocicletele V7 Ambassador și California, ultima fiind un succes notoriu. V7 Sport a continuat seria de motociclete de legendă și s-a impus în cursa “500 kilometri Monza” unde Raimondo Riva a urcat pe podium pe locul trei. A punctat începutul unor victorii deosebite în raliurile de anduranță ca de exemplu 24 Hour Le Mans și Liegi pentru a deveni cea mai celebră motocicletă sport italiană a anilor 1970.
În concluzie, putem aprecia că oricine deține în garajul propriu o motocicletă Moto Guzzi V7 III deține nu doar un model cu performanțe la standarde moderne, ci și o părticică din istoria acestui brand arhicunoscut.
motociclete, moto guzzi, v7 III rough,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”