Cu maxim de obiectivitate, am considerat Can-Am Defender UTV-ul utilitar al anului 2015, cu toate inovatiile sale, cu unele solutii de stocare foarte interesante, inclusiv o cutie detasabila rezistenta la apa in locul clasicului torpedou de manusi, asa ca vestea completarii familiei Defender cu un nou membru ne-a bucurat mult.
2017 Can-Am Defender MAX impartaseste foarte multe componente ale Defender-ului original, insa trebuie sa spunem ca are o infatisare de camioneta pickup de acum multe decenii, comparatia fiind favorabila, sa ne intelegem. Fata de Defender original, MAX ofera inca un rand de scaune disponibile, crescand capacitatea de la trei la sase pasageri. In demersul oferirii de loc pentru al doilea rand de scaune, lungimea vehiculului a fost marita cu 82,5 cm, ajungand la 387,5 cm.
Lungirea vehiculului aduce corelativ si o modificare a capacitatii de transport; in privinta sarcinii utile, daca UTV-ul este ocupat in intregime de catre cei sase pasageri, se poate spune ca scade cu 136 kg. Insa capacitatea de sarcina utila creste de la 680 kg la 794 kg, insemnand ca daca nu transporta mai multe persoane, se obtine un spatiu mai mare de transportat marfuri.
O alta diferenta o constatam in privinta dimensiunii anvelopelor. Defender MAX a fost echipat cu anvelope mai mari, 26 x 9 - 12 fata, respectiv 26 x 11 – 12, fata de 25 x 8 – 12 fata si 25 x 10 – 12 pe spate, cum era utilat Defender-ul de trei locuri. Chiar asa, garda la sol scade cu un inch, la 11 (28 cm), fata de modelul de baza.
Defender MAX beneficiaza de un plus de capacitate de stocare de 0,7 litri, sase suporturi de pahare, patru discuri de frana de 220 mm cu etriere dotate cu pistoane hidraulice, cinci dintre scaune rabatabile, cotiere centrale la cele doua randuri de scaune din fata si din spate, plus bare laterale de sprijin in spate.
Dincolo de modificarile precizate mai sus, Defender MAX reprezinta in mare masura acelasi UTV ca Defender-ul cu trei locuri. Include, la fel, doua versiuni de motorizare: 50 cp cu HD8 sau 72 cp cu HD10, fiecare motor fiind proiectat sa ofere un cuplu impresionant in rotatii joase si fiind cuplat la celebra transmisie a BRP Pro-Torque.
Sistemul de tractiune in patru moduri aduce puterea si cuplul la sol, oferind optiuni de conducere in diferite situatii. “Utilizatorii, prin comutatoare fata si spate separate, pot selecta intre un diferential spate deschis 2x4 pentru viraje stranse, un 2x4 cu diferential blocabil pentru tractiunea imbunatatita 2WD, un 4x4 deschis in spate, pentru o manevrabilitate sporita in teren accidentat si un diferential spate blocabil 4x4 pentru tractiunea maxima”, spune BRP intr-un comunicat. “Diferentialul spate este gear-to-gear la transmisie pentru un raspuns mai bun, o eficienta sporita, fara intretinere si cu mai putine componente”.
Ambele optiuni de motorizare sunt proiectate pentru tractarea de pana la 907 kg, iar Defender MAX poate stoca pana la 454 kg in bena din spate, cu optiune de desertare (rabatare). De asemenea, hayon-ul poate stoca pana la 113 kg, suficient pentru pasageri sa-l foloseasca sa stea asezati si sa-si ia pranzul. Acest hayon are ancore integrate si puncte de fixare si include o serie de locasuri de integrare a diferitelor marfuri, cum ar fi locasuri de transport galeti (de 19 litri).
Can-Am Defender MAX a fost dotat cu suspensie fata A-Arm dublu si in spatee Torsional Trailing A-arm, oferind ambele curse de 25,4 cm. Alte dotari: DPS (Dynamic Power Steering – directia) vine ca dotare standard, cui de remorcare de 2 inci, capacitate a rezervorului de aproape 41 litri.
Can-Am Defender MAX vine in doua versiuni, DPS si XT. Daca versiunea DPS include dotarile mentionate mai sus, versiunea XT contine suplimentar un troliu de 2.041 kg, anvelope de 27 inci Maxxis Bighorn 2.0, jante de 14 inci din aliaj de aluminiu, acoperis integral dur, scaune armate si acoperite cu piele, scaunul soferului ajustabil, cutie de depozitare sub scaun, rezistenta la apa si detasabila, placa de protectie integrala si trei moduri de conducere (Eco/Work/Normal).
In privinta schemelor de culori disponibile deocamdata, exista variantele Painted Intense Red, Painted Pure Magnesium Metallic si, bineinteles celebra varianta de camuflaj Mossy Oak Break-Up Country Camo. De asemenea, BRP ofera o multitudine de accesorii suplimentare si optionale cu care se poate dota acest UTV, in vederea personalizarii si eficientizarii.
sxs, side by side, sxs can am, sxs bombardier,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”