Modificarile cele mai evidente sunt la partea din spate, unde coada conventionala a GT si GTL face loc unui posterior reproiectat, cu cosuri, cu o sa mult mai joasa si sistemul de evacuare orizontal complet. In fata, lucrurile par neschimbate fata de familia K1600 in sase cilindri. In afara de far. Utilizand tehnologia noua si scumpa a iluminarii in colturi, proprie industriei auto, acest far se distinge intre toate modelele.
Acel far sta intr-un “nas” rearanjat cu extensii de ambele parti, menite sa devieze aerul in jurul barelor, oglinizi noi, aerodinamice si un parbriz lat, inalt, evident reglabil electronic. In lateral se pot observa panourile laterale noi. In principiu, acestea sunt provenite de pe GT si GTL, insa au formele si contururile mult mai complexe. Sub acestea se afla un motor de 160 cp cu sase cilindri in linie si un scut inferior mai lung, in timp ce rezervorul de combustibil a fost reproiectat.
De fapt, o buna parte din acest bagger rearanjat are la baza Concept 101, atribuit lui Roland Sands si dezvaluit anul trecut la un eveniment din Italia, la Villa d’Este. Intr-un mod mai degraba rational, nu a fost utilizata roata masiva din fata a conceptului.
Din punct de vedere mecanic, insa, modelul imprumuta totul de la K1600GT si GTL, cadrul de aluminiu cu suspensie fata Duolover si suspensie spate Paralever, plus rotile, franele si electronicele sunt neschimbate oferind aceeasi tehnologie remarcabila. De asemenea, bordul e similar, cu aceleasi instrumente.
Capacul de pe partea stanga a transmisiei e de asemenea nou, fiind un indiciu ca modelul va adopta Shift Gear Assist Pro, disponibil deja pe alte modele BMW. Un model tourer de mari dimensiuni are nevoie de asa ceva, cu siguranta, permitand schimburi sus/jos fara folosirea ambreiajului, prin cutia de viteze. Maneta de ambreiaj si cilindrul principal par a fi revizuite, din ce se vede in imaginile respective, desi apare la un moment dat o iluzie cu doua parghii ale ambreiajului.
Foarte posibil ca motocicleta de productie sa fie gata in acest an, gata de infatisare publicului saloanelor moto din toamna si disponibil la vanzare cel mai probabil la inceputul anului 2017, adica la trei ani de la primele imagini care dovedeau existenta sa. Dar la fel de probabil ar fi ca vanzarile sa inceapa spre sfarsitul anului acesta, deoarece concurenta in segment s-a inasprit in ultimul an.
motocicleta, bagger,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”