Nu se întâmplă prea des ceva care sa ne permita să scriem despre cele două iubiri. Motociclete și Gin. Cu toate acestea, un german destul de fabulos, numit Uwe Ehinger, a făcut acest lucru posibil printr-un produs unic.
Cunoscut ca Arheologul, Uwe a fost infectat cu febra Harley la vârsta de șaptesprezece ani. Marca a devenit pasiunea lui și și-a dedicat timpul să caute motociclete Harley pierdute. Au fost câteva dati cand căutările sale l-au condus la șobolani infestați sau la conflicte cu poliția din Coreea de Sud, după ce a asistat cum aceasta zdrobeste câteva zeci de motociclete adorate.
Desigur, odată ce a achiziționat părți istorice, motociclete și comori, trebuia să decidă ce să facă cu ele. Nu tot ce apartine trecutului poate fi reparat. Totuși, el poate fi păstrat, și acest proces de conservare a dus la o epifanie.
Uwe preia componente ale motocicletelor Harley, incluzând un ax cu came Flathead din deșertul mexican din 1939, piulițele de la Kencklehead din Chile din 1947 și un braț Panhead din 1969 din Coreea de Sud. Apoi le păstrează în alcool. Ce poate fi mai interesant decât asta?
Majoritatea fanilor motocicletei își doresc ca viețile lor să fie consumate de pasiunea lor. Mirosurile și sunetele fac parte din asta. Uwe știa că poate să-și ducă pasiunea călătoriei catre o noua perspectiva. Gustul motocicletei.
Luând unele dintre cele mai prețioase piese descoperite, el le curăță și le sigilează cu un aliaj de staniu. Acest proces ofera siguranța pentru consumul uman. Piesele sunt apoi învelite într-o sticlă, iar un gin dry premium le înconjoară.
Fiecare detaliu al acestui proces a fost gândit cu atentie, asa cum este de așteptat de la un om care iubește atât de pasional fiecare aspect al motocicletelor Harley. Odată îmbuteliat, ginul este ambalat într-o cutie. Aceasta este o replica a modului în care acele părți ar fi fost ambalate în anii '40 și '50.
Rezultatul este un gin care vă oferă gustul istoric a unei mărci iconice, așa cum sustine inventatorul ei. Nu suntem pe deplin convinși pe partea de gust, dar ne place conceptul și branding-ul, deși pentru 900 de euro, am putea sa optam orice alta bautura.
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”