Favoritii la Gran Premio Motul de la República Argentina
MotoGP ™ a revenit in Argentina in 2014, dupa o pauza lunga de 15 ani. Circuitul Termas de Rio Hondo se intinde in partea de nord a provinciei Santiago del Estero si este gazda raliurilor Gran Premio de la Republica Argentina, competitie care in trecut s-a desfasurat in Buenos Aires pe Circuitul Oscar Alfredo Gálvez (din 1961 pana in 1999).
De fapt, primul Grand Prix din istoria Argentinei a avut loc in 1961 si s-a tinut in apropierea capitalei, la 6 km distanta de oras, fiind de asemenea prima competitie GP organizata in afara Europei. In prezent, traseul de la Termas de Rio Hondo continua mostenirea motociclistica in tara din America de Sud, oferind de fiecare data un show de exceptie, intr-o atmosfera festiva de zile mari.
Circuitul a fost creat in 2007, ocupa o suprafata de 150 hectare si in 2012 a fost supus reconstructiei, dupa planurile designer-ului italian Jarno Zaffelli. A gazduit a treia runda din Grand Prix-ul Argentinei in 2014 si 2015, iar in 2013 tot aici au avut loc rundele 15 si 16 ale FIA WTCC Race of Argentina of the World Touring Car Championship, precum si primele teste oficiale MotoGP si Moto2. Circuitul de la Termas de Rio Hondo contrasteaza puternic cu cel din Qatar, in vreme ce pampa Argentinei saluta viitorii campioni.
Anul acesta, cele mai mari nume ale motociclismului viteza se vor confrunta pe pista de la Termas de Río Hondo pe 6-8 aprilie.
Printre acestia se numara multi-campionul italian Valentino Rossi, care va conduce o motocicleta model YZR-M1 si care a mai avut sansa in trecut sa se familiarizeze cu pista din Argentina, unde a obtinut a doua victorie a sezonului competitional din 2015 si implicit prilejul de a-si consolida pozitia de lider. In acelasi timp, a fost primul rider care a castigat un raliu avand montata pe motocicleta sa Yamaha o anvelopa spate extra-hard marca Bridgestone.
Nici Johann Zarco, Marc Márquez sau Maverick Viñales nu sunt straini de circuitul de la Santiago del Estero, primii doi piloti mentionati obtinand de altfel o serie de victorii rasunatoare aici in 2014, 2015 si 2016.
In ciuda dificultatilor cauzate de conditiile meteo din #QatarGP, superstarul favorit la titlu ramane noul recrut al echipei Movistar Yamaha, Maverick Viñales.
Pe de alta parte, pentru ambitiosul Marquez, Argentina ar putea fi scena unui nou atac, o amenintare serioasa pentru acesta ramanand totusi Dani Pedrosa de la Repsol Honda.
Anul trecut, pana cand s-a instaurat dezastrul in ultimele momente, echipa Ducati a demonstrat o forma buna.
Circuitul argentinian, spre deosebire de cel din Qatar, poate fi in avantajul riderului Andrea Iannone de la Team Suzuki Ecstar. In schimb, colegul sau top rookie in Qatar, Alex Rins, s-ar putea sa intampine ceva dificultati, in urma fracturii la genunchi cauzata in timpul antrenamentelor.
Nu trebuie sa uitam nici de campionul mondial Jorge Lorenzo, care cu toate ca a avut o prima cursa grea, poate recupera si fi autorul unor surprize de proportii, asa cum ne-a obisnuit si pana acum.
Riderul Monster Yamaha Tech3, Johann Zarco, cu siguranta va fi un redutabil adversar, contand pe o pozitie buna in Argentina.
Acesta va fi al patrulea sezon MotoGP la Termas de Rio Hondo si un prilej bun pentru cei 24 de raceri participanti, 12 echipe si 6 producatori de top sa se afirme.
Motul va fi din nou partener pentru trei echipe: Suzuki MotoGP, Aprilia Racing Team Gresini si Monster Yamaha Tech3.
Toate cele trei echipe sustinute de Motul vor avea la dispozitie ulei pentru motor dezvoltat de expertii Motul in colaborare cu inginerii si constructorii de motoare Suzuki, Yamaha si Aprilia, in special pentru a raspunde conditiilor extreme. De asemenea, acestia vor folosi produse din gama MC Care Range.
gran premio motul, motogp, competitie, motociclism,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”