In primul rand, atrage atentia culoarea, care difera de versiunea originala, fiind vorba de cadru, componentele si ornamentele de motor, jantele, ghidonul si saua de culoare neagra, in timp ce rezervorul, aripa spate, gentile si subcadrul spate sunt de culoare neagra (Vivid Black), rosie (Hot Rod Red Flake), gri (Charcoal Denim) sau olive (Olive Gold). Si trebuie spus ca in toate variantele, cuvantul de ordine e sobrietatea foarte convingatoare.
Apoi, la o privire ceva mai atenta, incep sa se releve si diferentele fata de modelul original, acestea fiind la motor (capac nou de distributie, capac nou de filtru de aer), precum si o consola modificata de instrumente pe rezervorul de combustibil. Noile jante negre (Black Turbine Cast Aluminium) difera si ele, contribuind la aspectul sau agresiv.
Dar una din modificarile importante vine din schimbarea de incadrare, caci daca Road King facea parte din segmentul Touring clasic, in privinta versiunii Special, aceasta poate fi incadrata linistit in Bagger, asa cum s-a mai intamplat in lineup-ul Harley-Davidson si cu alte modele clasice vs modele in editie limitata. Asta nu inseamna ca nu beneficiaza de amortizoarele prezente pe toate modelele 2017 touring, adica cu arc ajustabil prin intermediul unui dispozitiv hidraulic. Insa intrand in segmentul Bagger, exista modificari la nivel de inaltime a seii (cu 1 cm mai jos ca la clasic) dar e prezent si un ghidon cu un design aparte.
Noul 2017 Road King Special are in inima sa noul Milwaukee-Eight 107 de 1.745cc, capabil de un cuplu de 150 Nm la 3.250 rpm, ceea ce inseamna o crestere de 55cc, cu capetele cilindrilor in 4 valve, cu un amestec unic de racire cu aer plus racire cu lichid.
touring, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”