In urma cu doua zile, Harley-Davidson a lansat un nou model din gama Street: 2017 Harley-Davidson XG750A Street Rod, iar primul lucru care trebuie mentionat ar fi ca nu este un cruiser, asa cum ne-am fi asteptat in aceasta familie. Asa cum nu are absolut nimic de-a face cu modelul 2005 cu motor racit cu lichid, care poarta acelasi nume, noul Street Rod nu intra in segmentul cruiser, fiind un roadster cu atribute sportive, chiar daca pleaca de la modelul de baza Street 750.
Noul Street Rod are deci la baza motorul, sasiul si alte componente ale modelului de baza, insa fiecare dintre acestea a suferit modificarile care au dus la definirea unui model distinct si cu abilitati urbane, insa cu performante si manevrabilitate ce recomanda si iesiri extra-urbane.
Spuneam ca se foloseste de acelasi motor de baza, insa trecut la o noua versiune mai evoluata si performanta High Output Revolution X 750, care ofera 8 pana la 10 procente de cuplu in plus si 18 pana la 20 procente de putere. Nu au fost oferite specificatii oficiale, insa bazandu-ne pe ceea ce stim la Street 760, noul Street Rod va dezvolta in jur de 68 cp la 8.750 rpm si 63,7 Nm la 4.000 rpm.
Se pare ca puterea si cuplul marite provin dintr-o cutie de aer mai mare, clapete noi de acceleratie de 42 mm, capete de cilindru noi, cu patru valve, came inaltate, o rata de compresie ridicata de la 11.0:1 la 12.0:1 si o evacuare mai mare.
Manevrabilitatea reprezinta cuvantul de ordine in privinta noului model, iar asta se intampla datorita unui front end cu furca USD 43 mm prinsa in iugare usoare din aluminiu, unghiul aceasteia a fost micsorat de la 32 de grade la 27, permitand o directie mai agila, in timp ce unghiul de inclinatie a crescut la 37,3 pe stanga si 40,2 grade pe dreapta (in comparatie cu 28,5 grade pe ambele parti la Street 750). Inaltimea seii a fost ridicata la 765 mm si scaritele au fost amplasate ceva mai in spate. Combo-ul ce face trecerea de la cruiser la rider a fost completat de un ghidon lat si plat, in maniera dragster.
Pe spate a aparut o suspensie noua cu o pereche de amortizoare cu rezervoare externe si totodata, a fost crescuta cursa cu 31% (117 mm), alaturi de o bascula mai lunga. Franele sunt asigurate de discuri de 300 mm fata spate cu etriere cu cate doua pistonase, plus sistem ABS. Jantele din aluminiu turnat sunt imbracate de anvelope Michelin Scorcher 21 cu tenta sportiva (120/70 fata, respectiv 160/60 spate).
S-a umblat si la ergonomie, am amintit de saua mai inalta si pozitia scaritelor, trebuie amintit si de oglinzile retrovizoare montate chiar la manerele ghidonului, cu un design special (in curs de brevetare), care le permite rabatarea, fara a interfera cu mainile pilotului. Acest aspect duce cu gandul la strecuratul prin traficul urban aglomerat, fara a agata cu ele alte vehicule din jur.
Modelul 2017 Harley-Davidson Street Rod va fi disponibil in schemele de culori Vivid Black, Charcoal Denim sau Olive Gold, urmand sa tinteasca pietele americane si europene in scurt timp, la un pret de baza pornind de la 8.700 $ fara taxe, comisioane, transport, adaos, etc.
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”