Despre Hero am mai vorbit in cateva randuri aici, sunt cei care au investit (si pierdut) in Erik Buell Racing, dar mai mult decat orice, sunt liderii mondiali ai vanzarilor de motociclete, care numai anul trecut au vandut 6,6 milioane de unitati. Si ca imaginea sa fie completa, tot aici am scris despre recordurile companiei italiene Ducati in vanzarile anului 2015, cu 55.000 unitati vandute sau despre KTM care a vandut (impreuna cu Husqvarna) 180.000 de unitati, vanzari considerate crescute semnificativ fata de anii precedenti. E adevarat, vorbim despre motociclete de pana in 250cc, de motociclete extrem de accesibile ca pret, despre o populatie a Indiei cat a intregii Europe si tot suna impresionant 6,6 milioane de unitati vandute. In 2012, Hero MotoCorp a vandut mai multe unitati decat ce au vandut producatorii de pe locurile 2, 3 si 4 la un loc.
In cursul zilei de ieri, oficialii Hero MotoCorp au anuntat ca la marginea orasului Jaipur, din nordul Indiei, au deschis un centru de design impresionant, ‘Global Centre of Innovation and Technology’ (CIT), care are piste de testare in lungime de peste 10 mile (16 km) si o serie mare de imprimante gigant 3D, pe care urmeaza sa le utilizeze intens in productia de motociclete.
“Aceasta reprezinta noua noastra casa, a echipei de cercetare-proiectare-dezvoltare si totodata reprezinta un reper major in eforturile noastre de a creste competenta de dezvoltare a produselor noastre pana la standardele globale”, a declarat seful diviziei tehnologice al Hero, dr. Markus Braunsperger.
Intreaga facilitate se intinde pe o suprafata totala de 100 de hectare, gazduind o retea imensa de 14 tipuri de trasee de testare, cu 45 de suprafete diferite de drum, dezvoltate sa testeze tipurile de drum majore din India si din lume. De asemenea, sunt incluse o multime de laboratoare de proiectare si testare a componentelor, o serie de hale care vor gazdui uriasele imprimante 3D si toate facilitatile aferente. Investitia totala a noului centru a fost de 125 de milioane de dolari.
“In cadrul acestui centru ultra-modern vom stabili noi procese de lucru si de consolidare a competentelor noastre tehnice si vrem sa concuram la nivel global, prin atragerea talentelor de varf din India si din intreaga lume”, a mai afirmat Braunsperger, el insusi un talent racolat direct din functia de inginer-sef in cadrul diviziei Cercetare si Dezvoltare a BMW Motorrad, unde a lucrat in ultimii ani, dar trecand si prin divizia corespondenta a constructiilor de automobile.
In final, partea cea mai frumoasa din comunicatul de presa: noul centru de cercetare a fost punctat cu nu mai putin de 22 de iazuri, a caror destinatie ar fi de recreere si reincarcare a bateriilor. Nu stim daca asta presupune si pescuitul.
Probabil ca incepand cu viitorul apropiat vom vedea lucruri interesante iesite de pe portile fabricilor Hero, in conditiile in care iata, nu le mai ajung cele 6 milioane de unitati vandute anual acasa, in India, ci doresc o productie la standardele cele mai inalte, in privinta vehiculelor cu doua roti, scutere sau motociclete.
motocicleta suzuki, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”