Tehnic vorbind, intre cele doua modele concept nu exista vreo mare diferenta, fiind practic aceeasi motocicleta, atata doar ca in intentia de a arata ca un cafe-racer veritabil, bineinteles ca au avut loc cateva modificari, in special in domeniul vizual. Astfel, pastrand motorul de la CB1100 (despre care s-a lasat de inteles la un moment dat ca ar fi vorba de unul de cilindree mai mic, in jur de 900cc si cu o cursa mai scurta, adica mai multe rotatii, dar in mutenia caracteristica a celor de la Honda, probabil ca vom afla abia la lansare), conceptul CB Type II se prezinta cu un rezervor de combustibil refacut, un far nou cu LED si alte finisaje caracteristice unui cafe-racer.
Astfel, jantele cu spite de 17 inci diametru au acum o banda din aliaj si furcile fusiforme au fost schimbate pentru unele mai solide, cu finisaje aurite, iar conceptul a fost dotat cu frane radiale Brembo si suspensii Ohlins. Stilistic, CB Type II a fost remodelat, cu o sa de o persoana si ridicata in stil cafe-racer, o pereche de capace Over Racing sporeste efectul cautat, are noi panouri laterale si un finisaj de aluminiu semi-lucios imbraca rezervorul. Plus acele oglinzi prinse smechereste de capatul manerelor ghidonului si o bruma de fibra de carbon care acopera airbox-ul si scaritele, contribuie la transformarea estetica intr-un cafe-racer cu gust.
Ce soarta va avea CB Type II? Probabil ca va intra in productie in lunile urmatoare.
motocicleta honda cb1100, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”