Singurele inconveniente si probabil motivul pentru care producatorii au reticiente in aplicarea DCT la sportsbike-uri il reprezinta dimensiunile si greutatea, date de faptul ca, asa cum s-a aratat, e nevoie de doua ambreiaje. Concret, asta inseamna la o masa totala marita cu aproximativ 10 kg (calculata in cazul NC750X). Numai ca Takahashi-san a afirmat ca se lucreaza in paralel la reducerea acestei sarcini suplimentare, fiind vorba de o adevarata provocare pentru inginerii Honda.
Pe de alta parte, Takahashi a aratat ca unele motociclete dotate cu DCT ar fi mult mai rapide, datorita unei livrari de putere neintrerupta, inclusiv daca tehnologia ar fi aplicata in MotoGP, adica la si asa naravasa si puternica RC213V.
Nu s-a precizat inca in ce stadiu se afla dezvoltarea si intentiile de aplicare concreta la anumite modele din gama sa, dar Honda a surprins oricum cu aceste detalii, avand in vedere ca de regula, constructorul japonez nu e cunoscut ca fiind printre cei mai dispusi la confidente.
motocicleta honda integra, motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”