Cele doua companii japoneze au semnat ceea ce se numeste in versiune japoneza “a memorandum of understanding”, de fapt, un parteneriat de colaborare centrat pe realizarea si implementarea motoarelor electrice ce vor dota viitoarele vehicule, cu care se intentioneaza “indundarea” pietelor mondiale. Se spera de ambele parti ca acordul sa se finalizeze pana in luna martie 2017.
Noul joint-venture, inca nenumit, al Honda si Hitachi Automotive Systems nu e clar si nu reiese de nicaieri, daca va vinde motoarele electrice realizate numai catre Honda, insa se stie deja ca Big Red intentioneaza clar sa le utilizeze in modelele viitoare, alaturi de motoarele electrice dezvoltate in-house pana acum.
Compania noua a fost anuntata deja cu filiale in China si Statele Unite, unde vor avea capacitati de productie si, bineinteles, retele de vanzare a produselor finite, insa sediul central va fi in Hitachinaka City, in prefectura Ibaraki si va beneficia de un aport de capital initial de 5 miliarde de yeni (aproximativ 44 milioane de dolari). Hitachi va detine 51% din actiuni, iar Honda 49%.
Vestea apare ca interesanta, in conditiile in care Honda a petrecut ultimii 10 ani in segmentul motorizarii electrice prin intermediul diferitelor start-up-uri, cel mai notabil in privinta asta fiind deja defuncta companie Mission Motors, cea care a furnizat pana acum macar o data motocicletele electrice pentru Team Mugen Shinden, in categoria Zero din Isle of Man TT.
Desi multi suspecteaza faptul ca obiectivul principal si tehnologia majora se vor concentra pe automobile, nu uita ca de la Honda a venit un concept superb de motocicleta electrica Honda RC-E si spera ca printre modele diferite de automobile electrice sa se strecoare macar un street-fighter sau de ce nu, un superbike electric marca Honda.
Hitachi Automotive Systems a inceput sa vanda motoare electrice pentru masini in 1999, pentru producatori auto din Japonia, iar de atunci tehnologia firmei s-a tot dezvoltat. Acum pare un moment bun pentru afaceri mai consistente in domeniul motoarelor electrice, iar atat Hitachi, cat si Honda, vor sa prinda “valul” tehnologiei electrice de propulsie.
Honda a lansat masini hibride, dar niciuna nu a avut succes pe piata, in principal din cauza pretului ridicat, a performantelor dinamice modeste si pentru ca economia reala de carburant aproape nesemnificativa.
motocicleta Honda, motoare electrice hitachi, motor electric,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”