Ambele versiuni Pioneer 1000 Limited Edition vin, de asemenea, cu o serie de imbunatatiri suplimentare menite sa mareasca performantele sistemului de suspensii, protectiei, confortului si nu in ultimul rand ale stilului, dupa ce modelele non-LE primisera in lineup-ul 2017 o multime de imbunatatiri importante si update-uri esentiale. Asta dupa ce trecusera doar doi ani de la lansarea gamei Pioneer, in 2015, rastimp in care a devenit poate cel mai eficient si performant side-by-side multi-functional din industrie.
“Ne bucuram sa anuntam noutatea ca Honda aduce tehnologia diferentialului I-4WD pe piata side-by-side pentru prima oara”, a declarat Lee Edmunds, director de marketing si comunicare al American Honda. “Pentru dezvoltarea acestui sistem inteligent, inginerii Honda au colaborat cu divizia noastra de automobile, apoi au adaptat un sistem specific pentru rigorile mediului off-road. Cu I-4WD, Pioneer 1000 LE si Pioneer 1000-5 LE stabilesc noi standarde in industrie, facand din side-by-side-ul nostru reprezentativ un model care se situeaza in fata concurentei, in ceea ce priveste performanta si valoarea.”
Honda oricum culegea laurii introducerii mult-apreciatei si unicei in industrie cutii de viteze in sase trepte Dual Clutch Transmission (DCT), oricum se lauda cu side-by-side-ul sau Pioneer cu cel mai bun motor din clasa sa si un tren de rulare si sasiu fabuloase, iata ca pe aceste modele in editie limitata “isi fac mana” cu sistemul I-4WD. Cum aratam, sistemul combina optim tractiunea 4x4 si diferentialul blocabil intr-o singura selectie; managerizeaza cantitatea de alunecare ale rotilor dreapta si stanga fata, aplicand un cuplu marit la roata cu mai mare aderenta.
Insa nu sunt de neglijat si celelalte noutati aduse (am putea spune experimental) pe aceste modele in editie limitata. Socurile ajustabile FOX QS3 asigura o deplasare mai lina si o manevrabilitate imbunatatita; cu o singura rotatie a unui cadran, utilizatorii pot regla vehiculul pentru terenuri diferite si pentru stiluri diferite de condus. Apoi, cele doua modele Pioneer, de 3 si 5 locuri, au o noua bara de protectie mult mai solida, aparatori de aluminiu ale bratelor de suspensie si o placa de protectie inferioara, impotriva pietrelor si obstacolelor. La capitolul noutati se mai consemneaza comutatoare de iluminare a bordului pentru noapte, functia de memorie a modului transmisiei, ce retine modul Automat, Sport sau Manual, daca a fost folosit intre timp marsarierul, o compartimentare noua a cabinei, cu suporturi de pahare in fiecare dintre cele patru usi. Exista imbunatatiri si in privinta stilului si confortului, adica spuma mai groasa a scaunelor, caroseria vopsita, arcurile si bratele de suspensie vopsite in rosu si jantele din aluminiu mult mai solide.
Din 2015, de cand a fost lansat Pioneer si a devenit port-drapelul gamei off-road Honda, s-a impus cu motorul sau impresionant in doi cilindri de 999cc si cu cutia sa de viteze in sase trepte DCT, cu sistemul de suspensii complet independente in spate. Are in continuare sistemul exclusiv QuickFlip la versiunea pentru cinci persoane, care permite comutarea intre 3, 4 si 5 locuri si obtinerea corelativa a unui spatiu suplimentar de depozitare.
Deocamdata nu a fost anuntat si pretul acestor modele, dar se stie ca vor disponibile din februarie 2017 si variantele de culori: Pioneer 1000-5 Deluxe: Red, Metallic Blue, Honda Phantom Camo Pioneer; 1000-5: Red, Olive; Pioneer 1000 EPS: Red, Shale Blue, Honda Phantom Camo; Pioneer 1000: Red, Olive.
UTV Honda Pioneer LE 1000, side by side, sxs,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”