Honda a anuntat oficial ca a dezvoltat transmisia cu dublu ambreiaj, prima transmisie complet automatica care foloseste ambreiajul dublu, destinata motocicletelor sport cu motoare de cilindree mare. Primul model ce va beneficia de aceasta tehnologie va fi noul VFR. Pilotii vor avea parte de o experienta mai sportiva, combinata cu usurinta in folosire si cu o eficienta superioara din punct de vedere al transmisiei, care are ca rezultat economia de carburant fata de o transmisie traditionala. Noul VFR va fi prima motocicleta de cilindree mare ce va folosi aceasta tehnologie, si va fi lansata in Europa si America de Nord in 2010, vanzarile in Japonia urmand a incepe ulterior. Prima transmisie cu dublu ambreiaj pentru motociclete din lume are o constructie compacta si redusa ca greutate, fapt ce favorizeaza combinarea sa cu mai multe tipuri de motoare, fara modificari substantiale. Mai mult decat atat, noua transmisie favorizeaza un control foarte precis al acceleratiei datorita controlului realizat electronic, care ajuta la schimbarea foarte lina a treptelor, fara reactii bruste. Pentru intampinarea necesitatilor pilotilor pe o scara cat mai larga, transmisia este dotata cu trei moduri de operare, doua dintre ele fiind complet automate (D - pentru uz normal si S - pentru uz sportiv). Modul manual contine 6 trepte, si ofera acelasi feed-back precum o cutie manuala normala. Honda intentioneaza sa foloseasca treptat aceasta noua transmisie la majoritatea motocicletelor cu motoare de cilindree mare, in special la modelele sport comercializate pe cele mai mari piete de desfacere.
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”