Honda a luat prin surprindere fanii prin rezultatele in presezonul de testare MotoGP pe circuitul thailandez
Testul de trei zile care precede sezonul de curse de motociclete MotoGP a avut loc pe Circuitul International Chang din Thailanda, fiind o ocazie pentru Honda sa plaseze trei motociclete in top patru, riderii Dani Pedrosa, Marc Márquez si Cal Crutchlow impresionand nu doar prin timpii individuali, dar si prin rezultatele in clasamentul general.
Insa, daca raliul din octombrie ar fi maine, Andrea Dovizioso si Ducati s-ar lupta cu siguranta pentru victorie. Alex Rins, la al doilea sezon cu Suzuki, si Jack Miller, complet in largul lui la bordul motocicletei Alma Pramac Ducati GP17, au fost surprizele testului.
In ultima zi, Pedrosa a stabilit cel mai rapid timp in fata lui Johann Zarco si a lui Crutchlow. Intrarea Monster Yamaha Tech 3 a avut loc pe podiumul provizoriu, in timp ce pilotii din tabara Yamaha, Maverick Viñales si Valentino Rossi au fost retrogradati pe pozitiile 8 si 12 in ierarhie.
Honda: Competitiv cu toti riderii sai
La finalul fiecaria din cele trei zile de testare, Honda a surclasat timpii cu Crutchlow vineri, campionul de serie Márquez sambata, iar Pedrosa duminica. Dani Pedrosa s-a dovedit a fi cel mai rapid in primele teste MotoGP din 2018, dar Ducati ramane un adversar redutabil. In orice caz, nu este niciun dubiu in privinta performantelor motocicletei RC213V. Dupa confirmarea noilor specificatii ale motorului, pilotii au lucrat la o platforma actualizata.
Iata declaratia lui Dani Pedrosa: „Plecam din Thailanda cu sentimente pozitive. Am lucrat pe multe aspecte legate de configuratia bicicletei in cele trei zile si pas cu pas am imbunatatit viteza. Astept cu nerabdare sa particip la Qatar, o cursa foarte diferita."
Ducati: inceput bun pentru Andrea Dovizioso, start greoi pentru Jorge Lorenzo
Dupa cum a afirmat Dovizioso in prima zi, „Clasamentul este doar orientativ, deoarece pilotii si echipele urmeaza programe diferite si folosesc anvelope diferite". Italienii au preferat sa testeze diferite aspecte, concentrandu-se de pilda asupra setup-ului, mai degraba decat sa traga pentru un timp de atac, avand in vedere ca anvelopele aduse de Michelin „nu vor fi folosite in cursa viitoare, pentru ca nu sunt concepute pentru distante lungi pe circuit in conditiile date”.
Dovizioso a confirmat baza excelenta a modelului Desmosedici GP18, amintind de punctele forte ale noului sasiu si caroserie, desi prefera in continuare versiunea standard fara aripioare. Lorenzo se confrunta cu o situatie diferita, riderul nefiind in largul sau pe parcursul celor trei zile. Caracteristicile impecabile ale Ducati sunt confirmate de Jack Miller si de Tito Rabat, ambii concurand pe GP17. Pe de alta parte, Danilo Petrucci continua sa concureze pe GP18.
Jorge Lorenzo, Ducati Team (1:30.729), a sustinut la conferinta de presa ca „Testele nu au fost asa cum speram. Totusi, am parasit Sepang cu un sentiment bun. Am decis sa fac o comparatie intre GP17 si G18, ambele au puncte slabe si puternice, dar pana la urma vom merge mai departe cu GP18 pentru ca are mai mult potential”.
motogp, motociclete, desmosedici gp18, honda rc213v, ducati, dani pedrosa,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”