In acest moment, doar producatorii Honda si Suzuki si-au anuntat modelele de motociclete pe care le vor expune la aceste saloane (in general, e vorba ca ce va fi expus la Osaka sa apara si la Tokyo, o saptamana mai tarziu), insa ne vom ocupa de ceea ce a pregatit Honda pentru cele doua evenimente.
Astfel, Honda se va orienta pe ceea ce e cel mai reprezentativ in cataloagele sale, plus modele concept si modele planificate dar neintrate inca in productie.
In privinta modelelor concept, probabil ca cine a urmarit precedentele saloane moto majore, a intalnit si Honda Concept CB, un model cu racire cu aer. Ei bine, alaturi de acesta se va afla si, asa-zisa urmatoarea generatie, Concept CB Type II, ce va fi prezentata in premiera mondiala. Apoi, desi se zvonea ca ar fi intr-o faza destul de avansata si chiar a fost surprins pe strazile Romei, conceptul City Adventure va fi prezent si el expus. E vorba, intr-adevar, de maxi-scuterul cu veleitati off-road, cladit pe structura primara Integra. In fine, Honda va prezenta si Africa Twin Adventure Sports Concept, adica un hibrid sportivo-aventuros al celui mai nou maxi-enduro model, CRF1000L supranumit Africa Twin.
Ca prototipuri, Honda se va rezuma la expunerea prototipurilor modelelor adventure de raliu CRF 250 Rally si CRF450 Rally (participanta la Raliul Dakar), cu toate ca publicul probabil ca se astepta si la expunerea prototipului 2016 RC213V din MotoGP.
Am ajuns la cel mai interesant capitol, cel al modelelor planificate pentru intrarea in productie, iar dintre acestea vor fi expuse urmatoarele: CB1300 SUPER BOL D'OR E Package Special Edition, CB400 SUPER BOL D'OR – ABS - Special Edition, CB1100 EX –ABS - Special Edition si CB1100 – ABS - Special Edition, adica sportivele puternice, cu scheme speciale de culori si dotari suplimentare deosebite. Totodata, va fi expus si modelul legendar Honda Grom - MSX125F, de 125cc care va avea un design exterior revitalizat, in batalia provocata de cel mai nou venit in familia Z a constructorului Kawasaki Z125.
Sectiunea modelelor aflate deja in productie va cuprinde noile CRF1000L Africa Twin, NC750X, 400C si CBR400R. Honda promite si cateva surprize, dar se pare ca va fi vorba de modele concept electrice sau cu emisii extrem de limitate de carbon, vom prezenta la momentul respectiv care vor fi surprizele nementionate in acest comunicat de presa.
Doua cuvinte despre Concept CB Type II, in incheiere, anume ca e anuntat ca fiind “o noua directie in modelele CB racite cu aer”, probabil ca va fi vorba de o versiune mai sportiva a conceptului deja prezentat, daca nu chiar un cafe racer inspirat din conceptul CB1100R din 2007. Probabil ca e vorba fix de conceptul promis toamna trecuta la Tokyo Motor Show si care nu a mai aparut in standuri.
Interesant e si faptul ca au existat zvonuri insistente care au sugerat ca versiunea mai sportiva absenta la Tokyo (si probabil ca anuntata acum, in martie ca prezenta la cele doua saloane) va avea un motor de capacitate mai mica, undeva pe la 900cc, in loc de 1100cc, cu o cursa mai scurta ce va oferi motorului mai multe turatii. Honda inca nu a confirmat nimic, insa vizual se pare ca motorul e aproape identic fata de cel al modelului deja existent CB1100.
Asadar, intr-o saptamana maxim vom vedea despre ce e vorba cu acest al doilea concept CB Type II, alaturi de informatii despre alte modele expuse si eventualele surprize pregatite de catre constructorul japonez.
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”