Insa atunci cand un model anume surprinde in saloanele moto anuale si mai e si anuntat ca fiind gata de productie, vorbind de productia globala, orice e legat de subiect poate sa fie interesant.
Cu siguranta, a fost un model care a starnit un interes destul de mare in randul participantilor la EICMA si mai ales in media de specialitate, cu atat mai mult cu cat se anunta cu o mare rata de probabilitate intrarea in productie, cat de curand. Fapt reconfirmat si de prototipuri surprinse in testari, dar si de ceva declaratii ale unor surse din cadrul companiei japoneze.
Daca mixul dintre mobilitatea urbana data de un scuter si dotarea cu componente off-road care denota caracterul adventure a intrigat la acel moment, iata ca tocmai din Indonezia apare un model inedit de scuter adventure de capacitate mica, bazandu-se pe un model deja existent. De altfel, chiar City Adventure, maxi-scuterul de 750cc impartaseste o motorizare a modelului NC750, pe un cadru de asemenea imprumutat.
In orice caz, Honda Supra GTR 150 Adventure apare din imagini ca gata de atacat asfaltul si praful. Ce incearca Honda sa ne transmita, totusi? E posibil si un scuter adventure de cilindree mic? E posibila aventura off-road si cu un motor monocilindric de 150cc? Cam ciudat, intr-o imagine uzuala cu modele adventure pe teren accidentat si supra-incarcate de bagaje, sa fim sinceri. Da, poate sa ne transmita ca segmentul adventure-scooter pe cale sa se incropeasca exista deja, urmand sa cucereasca pietele internationale, cu specificul fiecareia dintre acestea.
Despre modelul infatisat in imagini, Honda se pare ca a revizuit arhitectura de baza a scuterului, cu relocarea motorului in cadru. In timp ce imaginea de ansamblu a modelului adventure seamana destul de putin cu cea a modelului de baza GTR 150, garda la sol a fost imbunatatita, iar rotile au acum jante de 17 inci cu care pot trece peste obstacole si vaduri nu foarte adanci cu mare usurinta.
Aparent, scuterul infatisat in imagini a fost incarcat cu o serie de accesorii aftermarket, precum barele de protectie portocalii, cosurile moi de stocare, evacuarea amintind de modelele racing, aparatori de mana si lumini auxiliare, ce nu par a fi in dotarea standard, pana la un punct. Dar chiar si asa, Honda Supra GTR 150 Adventure arata excelent cu anvelopele sale noduroase de off-road si se pare ca acestea chiar sunt anvelope reale dual-sport, nu vreun soi de imitatii.
In concluzie, se pare ca Honda a luat in foarte serios segmentul scooter-adventure si desi prezinta deocamdata o motocicleta de capacitate mica (s-ar spune chiar neadaptata pentru cerintele unui model adventure), lasa usa deschisa unor modele viitoare, destinate pietelor internationale, cu specificatii mai sanatoase decat ce ofera Supra GTR 150 Adventure. Iar acest lucru s-ar putea dovedi chiar benefic, in conditiile in care City Adventure a fost estimat de multi jurnalisti cu un cost exhorbitant, peste 10.000 de euro (calcule facute, e drept, prin raportarea la Integra si cu eventuale dotari electronice de top). Chiar si pe pietele vestice, e o suma imensa, iar cerinta pentru semi-mobilitate urbana, semi-adventure inca nu se poate cuantifica. Asadar, daca Honda Supra GTR 150 Adventure va fi gata in Indonezia, putem spera in viitor la diversificarea gamei cu cilindree mai substantial, dar cu un pret rezonabil. Ceea ce ar duce City Adventure in zona luxurianta a gamei.
scuter, honda, scutere, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”