Husqvarna spune ca sasiul este acum mai usor, oferind cu 20% mai multa torsiune, in timp ce rigiditatea longitudinala a fost redusa cu 30%. O parte din imbunatatirile sasiului inseamna o rama auxiliara compozit, realizata din 30% fibra de carbon, reducand greutatea totala cu aproape un kilogram. Toate modelele enduro Husqvarna 2017 primesc clemele triple CNC 22 mm si o bascula noua, care aceasta permite marcarea ajustarilor de lant, care poate fi vizualizata de sus.
Odata cu schimbarile de sasiu apare si o cutie de aer proiectata astfel incat pozitioneaza conductele de admisie sa previne, ceea ce Husqvarna denumeste, deformarea aerului, pentru un flux maxim de aer, mentinand in acelasi timp si o protectie a patrunderii corpurilor straine. Cutia de filtrare dispune de un sistem de montare ce nu necesita o instalare precisa. La modelele in patru timpi a fost introdus un nou sistem de admisie Velocity Focused Intake, ce foloseste o valva din trestie care are rolul de amortizor sonor pentru cutia de aer.
Alte modificari de sasiu includ deja tipurile de scarita “self-cleaning”, pe care Husqvarna le-a prezentat in mai, la lansarea modelelor motocross, mai inalte cu 6 mm decat pe celelalte modele de motociclete Husqvarna, sistemul nou de blocare ODI pe ghidoane si un ansamblu de acceleratie reglabila (modelele in patru timpi).
Modelele 2017 Husqvarna, printre care si motociclete din gama Enduro si Dual Sport, au primit noile furci frontale WP XPLOR 48, oferind un cartus cu design deschis, care plaseaza un arc in fiecare picior si care imparte functiile de amortizare. Toate dispozitivele de reglare ale suspensiei, inclusiv preincarcarea sunt situate in partea de sus a fiecarui picior de furca. In spate, suspensia linkage WP DCC e mai usoara cu cca. 360 grame fata de versiunea anterioara.
De franare se ocupa etrierele si controalele Brembo, combinate cu discuri GSK, iar frana spate dispune acum de un piston de 24 mm, cu 2 mm mai scurt decat in versiunile anterioare, iar pe spate o parghie de frana mai lunga cu 10 mm pentru o mai usoara modulare.
Daca acestea ar fi modificarile in mare, sa ne oprim asupra modelelor, clasificate in modele in doi timpi si cele in patru timpi, pentru a vedea care sunt marile noutati aferente fiecarei categorii.
Asa cum s-a mentionat, modelele 2017 Husqvarna in doi timpi au motoarele reproiectate pentru a fi mai usoare si mai compacte, in special pentru a stabili centrul de greutate optim. Pistoane imbunatatite functioneaza in cilindri reproiectati, cu noi arbori cotiti si de contrabalans (in special acestia pentru reducerea vibratiilor resimtite). De asemenea, modelele in doi timpi vor beneficia de un sistem de pornire electrica mai usor si mai bine protejat la lovituri decat in modelele anterioare. Un carburator nou de 38 mm aplatizat pe o parte Mikuni TMX ofera o putere mai lina si e mai putin afectat de schimbarile de temperatura si altitudine.
Modelul 2017 Husqvaran TE 150 beneficiaza de un nou sistem de evacuare reproiectat pentru a obtine curba de putere potrivita noului motor, dar si de o cutie de viteze complet reproiectata. Alte noutati pot fi consemnate astfel: sistem de alimentare prin valve imbunatatit, conducte noi (TE 250 si TE 300), reducerea greutatii, plus plasarea starterului sub motoare.
Si la modelele 2017 Husqvarna in patru timpi s-a umblat la motoare, fiind reproiectate pentru a se concentra pe furnizarea indicilor de putere specifici dual-sport si a unei pilotari prietenoase. Toate actualizarile motoarelor FE duc la reduceri ale greutatii de la 500 g, la 1,6 kg.
Capetele de cilindri au fost reprelucrate, cilindrii reactualizati si arborii cotiti au fost proiectati sa garanteze intervale lungi intre service-uri de pana la 135 de ore de functionare. Un nou sistem de management al motorului, Keihin Engine Management System a fost folosit. Si un nou senzor de viteze a fost adaugat. Acesta va livra puterea necesara pentru fiecare treapta de viteze, astfel. Si in fine, modelele 2017 in patru timpi vor primi o noua clapeta de acceleratie Keihin de 42 mm, cu o plasare diferita a injectorului, pentru un flux mult mai eficient de combustibil in camera de ardere.
In mare, pe langa aceste modificari ale motoarelor, vorbim in 2017 de urmatoarele noutati: un cuplu sporit si o putere crescuta a intregii game, procesarea mult mai rapida a datelor in Keihin EMS, conductele de colectare noi, cu amortizoare mai scurte, scheme grafice si de culori revizuite, mai vii.
dual sport, enduro, motociclete husqvarna,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”