Vreme de 10 ani, un inginer a petrecut mare parte din timp pentru a construi un vehicul care e mai putin obisnuit care sa fie jumatate motocicleta si jumatate masina in acelasi timo si care sa ofere conducatorilor cele mai tari senzatii si pentru motociclisti dar si pentru soferi.
Vehiculul denumit Snaefell, a fost construit de Francezul Francois Knorreck pornind de la o motocicleta model Laverda de 1000 cc din anul 1976. Masina are trei evacuari cu scaune de piele, sistem bluray si un sistem audio stereo de inalta fidelitate.
Designerul si-a proiectat si construit moto-masina visurilor sale la inceput pe computer si apoi a trecut la treaba, avand ca materie prima un cadru de aluminiu si in jur de 63 de piese din polyester si fibra de carbon. Sistemul de franare vine de la un Volkswagen Golf GTI, rotile provin de la un Audi 80, iar farurile si semnalele de la BMW si Renault. Intregul sistem electric pentru aceasta "struto-camila" este inventat insusi de Knorreck. Investitia pentru constructia lui Snaefell s-a ridicat undeva la 25.000 de euro, insa multi prieteni de-ai francezului i-au donat acestuia diverse componente, valoarea reala a prototipului fiind probabil dubla. Snaefell prinde 100 kmh in 5 secunde si are o viteza maxima de 200 kmh. In anul 2007, acelasi inventator Francois Knorreck a fost cel care a construit prima motocicleta amfibie, cu ajutorul careia a fost traversat raul Loire din Franta.
motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”