Asadar, aparitia surprinsa in testari reprezinta o motocicleta mai degraba mohorata, cu caroserie neagra si evacuare temporara, cu rotile departe de versiunea cu spite (chiar spite groase) din salon, folosind rotile unui KTM Duke. Toate indiciile arata ca e vorba de un proto-Vitpilen 401, echipat cu un motor monocilindric tot de la un KTM 390 Duke, fiind intuite dimensiunea generala, aspectul compact, cu coada scurta si pe baza suspensiei spate WP, preferata austriecilor, dar zarita si pe conceptele in discutie.
Rezervorul si cu saua par a fi singurele componente finale si care amintesc intr-adevar de ce a fost expus la Milano, insa restul vine din imprumuturi. Pe masura ce se va progresa, in mod normal ar trebui sa scape de aceste componente donate de la KTM si ar trebui sa se apropie mult mai mult de imaginea frumoasa pe care Vitpilen 401 a lasat-o in toamna.
De motorul clasic monocilindric 390 KTM e putin probabil sa se scape, de altfel el aparand si in compozitia Vitpilen si Svartpilen, asa ca viitorul model se va baza pe minim 45 cp. Sistemul de evacuare intr-o parte, impus de reglementarile Euro4 nu e cel definitiv, insa in principiu se pare ca arhitectura nu va suferi modificari, doar componentele finale vor fi altele.
In egala masura, sasiul poate fi considerat deja definitiv (cu mici modificari), iar cadrul poate va avea, de asemenea, schimbari minore. Ce nu e insa destul de clar si doar timpul o va arata e legat de ghidon, care in fotografii apare mai degraba “stradal” decat cu tenta scrambler, ceea ce risipeste, iata, anumite sperante.
Aceasta din urma afirmatie se leaga de discutiile purtate in jurul noului segment pe care KTM il va impune companiei detinute, Husqvarna, adica modele street oriented. Avand in vedere gena puternica off-road cu care brand-ul suedez s-a consacrat in atatea decenii, au existat voci care spuneau ca la intrarea in productie se va tine cont de aceasta, astfel ca noile Vitpilen si Svartpilen vor fi versiuni diferite dar de scramblere. Probabil ca vor exista si unele versiuni scrambler, insa e clar ca din 2017 va exista un segment street bine conturat si de sine statator in portofoliul austro-suedez.
Din 2017 sunt asteptate doua modele Vitpilen, cel mai probabil 125 si 401, dupa cum s-a anuntat, KTM / Husqvarna ramanand datori cu Svartpilen si bineinteles, superbul Vitpilen 701. Sfarsitul anului va aduce probabil si mai multa lumina, pana atunci sa ne multumim cu ce vedem in aceste imagini.
motocicleta husqvarna, motocicleta, husqvarna,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”