KTM realizeaza deja excelente modele de motociclete adventure de mare capacitate, insa tinta imediata a austriecilor este sa arunce pe piata un rival pentru Honda, in special, dar si pentru modelele adventure ale Triumph si BMW. Anul 2017 ar fi anul in care modelul KTM 800 Adventure sa fie lansat oficial, dand fiori concurentei.
In jurul fabricii din Mattighofen, Austria, a fost zarit in testari un prototip KTM 800 Duke (care va servi ca baza si modelului Adventure despre care se vorbea), s-au luat cateva imagini relativ neclare, inainte de a disparea din campul vizual, insa se pot trage cateva concluzii despre viitorul model ce va acoperi aceasta lacuna din gama adventure a austriecilor.
Intreaga familie 800 a reprezentat subiectul unei dezvoltari aproape fara precedent pentru KTM si au fost pompate importante resurse materiale, umane si de timp in realizarea noului motor si noului sasiu, ce vor fi baza viitoarelor modele KTM si Husqvarna. Intentia declarata a austriecilor de a deveni al treilea producator cel mai bine vandut al Europei prin acoperirea fiecarui segment intre 125cc si 1.301cc capata tot mai multa consistenta si lucrurile prind tot mai mult contur.
Noul Adventure se asteapta sa tinteasca exact segmentul consumatorilor care si-ar dori modele mai putin intimidante si, evident, mai ieftine decat optiunile curente de 1.050 si 1.190 in dreptul cilindree-ului.
KTM 800 Adventure va avea un nou sasiu, sistem de evacuare, subcadru, bascula, rezervor de combustibil si front end, alaturi de anuntatul motor de 800cc ce se doreste a fi un varf in performanta si specificatii tehnice, la care lucreaza de mai multa vreme constructorul din Mattighofen.
Ceea ce s-a putut vedea in imagini, o forma dura, grobiana, reprezinta fireste o etapa in lungul si anevoiosul drum catre showroom, in aceste momente accentul fiind pus pe motor, mecanica si comportamentul sasiului. Pana la finisaje deosebite si o forma prietenoasa mai e, insa daca recent Pierer anunta ca Duke 800 va fi primul model gata, cat mai curand, urmat si de 800 Adventure, probabil ca timpul nu mai e chiar la discretie, caci unde altundeva sa fie admirate in premiera decat la Milano, in noiembrie, in cadrul EICMA?
Din ceea ce declara seful KTM, fara sa detalieze un calendar precis, s-a tras concluzia ca modelul 800 Duke va fi lansat in acest an, pe la sfarsit, ca un model 2017, in timp ce 800 Adventure va veni tarziu in 2017, ca model 2018. Ceea ce nu le impiedica prezenta in cadrul EICMA.
Si pentru ca a venit vorba de saloane internationale moto, KTM a devenit al 17-lea expozant OEM, care isi va face debutul absolut in cadrul The American International Motorcycle Expo (AIMExpo), ce va avea loc in octombrie in Florida. AIMExpo, desi un salon tanar, se doreste a fi cel mai important eveniment al industriei powersports de pe continentul nord-american, catalizand in medie 400 de expozanti majori in ultimele doua editii. Prezenta in premiera a KTM la acest salon confera acestuia si o mai mare greutate, dar si constructorului de motociclete off-road si street o expunere uriasa.
ktm 800 duke, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”