Tot din Franta venea in anul 2008 un zvon similar si de atunci nu s-a concretizat nimic, insa pe atunci nu se auzise inca de reglementarile Euro 4. Aceste reglementari urmeaza a se aplica pentru modelele europene sau produse pentru Europa in viitorul apropiat, mai exact din 2016 toate modelele noi vor trebui sa aiba motoarele special adaptate Euro 4 din fabrica, in timp ce pana in 2017 trebuie ca toate modelele existente sa fie adaptate.
Astfel, pare plauzibil ca motoarele cu doi cilindri paraleli de 649cc cu putere dezvoltata de 71cp, proiectate sa respecte reglementarile Euro 3 sa primeasca inca 50cc si un pic mai multa putere, plus niste update-uri electronice de ultima generatie, pentru a fi vandabile pentru cativa ani de aici incolo.
Modelele din clasa mijlocie naked se bucura de o mare popularitate in Franta, inca de la lansare si de-a lungul anilor revizuirea sasiului si a design-ului au contribuit la aceasta popularitate, de aceea e sigur ca acest upgrade minor cu siguranta ca va fi la fel de bine primit. In conditiile in care actualele modele ER-6 vor trece prin procedura adaptarii la Euro 4, posibil ca multi sa aleaga varianta unui ER-7 nou-nout adaptat din fabrica, la un pret rezonabil.
Se vorbeste ca modelul va fi mai mare decat popularul 649cc, insa la fel de versatil, cu cateva pachete electronice, printre care si ABS, standard, iar stilul pare a fi adaptat si modernizat in ton cu motocicletele Kawasaki mai mari, precum H2.
Ramane de vazut in ce masura se va intrupa si acest zvon, insa cu siguranta modelele reproiectate Kawasaki ER-7N si ER-7F se vor bucura de succes, fara o diferenta substantiala de pret.
motocicleta kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”