Chiar daca previziunile meteo ingrijorau intreaga echipa, fiind anuntate ploi, in realitate vremea a tinut cu pilotii si tehnicienii, astfel ca au avut parte de o vreme ideala pentru testari. In pauza dintre testele de la Misano si aceste teste din Brno, au fost utilizate noi componente si puse in practica noi idei, iar lucrurile au decurs peste asteptari, multumita si lipsei ploii si vremii frumoase.
Constructorul austriac KTM a anuntat ca va participa in MotoGP incepand cu sezonul 2017. Prezentarea oficiala a lui KTM RC16 va avea loc peste cateva luni, pe Red Bull Ring din Spielberg, cu ocazia Marelui Premiu al Austriei din 14 august, circuitul “de casa” al austriecilor, acolo unde a fost dezvoltata si testata cel mai des. Mai mult decat atat, in finalul sezonului 2016, in ultima etapa, cea de la Valencia de pe circuitul Ricardo Tormo, echipa KTM va beneficia de un wild-card, urmand sa isi masoare puterile cu restul participantilor. In principiu, prototipurile vor fi pilotate de finlandezul Mika Kallio si Randy de Puniet, pilotii de testari, insa e posibila si alta configurare a echipei, pana atunci.
In iarna, Stefan Pierer, boss-ul KTM afirma ca nu vor intra in MotoGP doar sa se plimbe, dar vor sa concureze cu Suzuki si Ducati, fiind nevoie de minim doi ani sa ajunga in top. Obiectivul stabilit la acea vreme ar fi ca pilotii KTM sa se situeze in primii doi ani in Top 10, bazandu-se pe prototipurile capabile sa dezvolte 270 de cai putere. Intre timp, KTM si-a format si echipa cu care va debuta in 2017, alcatuita din pilotul britanic Bradley Smith si pilotul spaniol Pol Espargaro, proaspat anuntat, in urma plecarii de la Yamaha Monster Tech3.
Testele desfasurate pana in acest moment arata ca se inregistreaza multe progrese si se colecteaza o cantitate mare de informatii. Bunaoara, Sebastian Risse, director tehnic Onroad a spus ca s-au inregistrat progrese concrete si consistente in privinta rigiditatii bratului pivotant si cadrului, dar si in adaptarea tot mai eficienta la sistemul de electronice, aspect ajutat si de conditiile excelente ale pistei si comportarea foarte buna a gumelor.
Pilotul de testari Mika Kallio a fost inca si mai incantat, constatand ca testul de la Brno a fost superior celui de la Misano din toate punctele de vedere, mentionand ca motocicleta devine tot mai usor de pilotat, componentele electronice interactioneaza mult mai bine si modificarile aduse la furca fata si cadru au imbunatatit raspunsul. Mai e mult de lucru, afirma finlandezul la finalul testelor, nu se intampla nimic peste noapte, insa fiecare testare inseamna pasi solizi inainte.
La randul sau, cehul Abraham a fost bucuros sa-si atinga obiectivele privind timpii scosi si informatiile culese si oferite echipei tehnice spera sa ajute si mai mult in dezvoltarea prototipului, considerandu-l unul dintre cele mai bune si performante intalnite in cariera sa. Desi a fost extrem de solicitat, Abraham spunea ca e foarte bucuros ca si-a atins si depasit obiectivele si a inregistrat progrese substantiale, fiind esenta unor teste serioase si de calitate.
KTM MotoGP Factory Racing Team se indreapta spre Spania, unde in aceasta saptamana vor avea loc noi teste, locul lui Karel Abraham fiind luat de celalalt pilot de testari Randy De Puniet, ulterior fiind programare o noua intrare in uzina, in vederea dezvoltarii pe baza informatiilor colectate “din teren”.
motocicleta motogp, motocicleta honda, motocicleta yamaha, motocicleta suzuki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”