Despre motocicleta Indian Roadmaster se poate spune ca atinge perfectiunea in materie de confort si lux in viziunea pilotilor americani care se raporteaza altfel la aceste aspecte decat colegii din Europa sau Japonia. Unicitatea modelelor de motociclete Indian se bazeaza pe o combinatie fericita intre motoare mari, o pilotare lina si mult, mult crom. Asadar, Indian Roadmaster intruchipeaza cu brio potretul motocicletei preferate de riderii de peste ocean.
Multe din masinile americane de lux tind sa copie anumite trasaturi de la competitorii internationali, mai degraba decat sa conserve acele caracteristici pe care le apreciem la modelele clasice. De aceea, indiferent cat de performant ar deveni Cadillac CTS, nu va avea atata farmec si personalitate precum '59 Eldorado si este evident ca producatorul nu mai poate crea acest model in 2018. In schimb, in lumea motociclismului, lucrurile stau altfel! Motocicletele pot sa aiba un aer autentic cu un styling clasic old-school intr-o maniera diferita fata de autoturisme. Luand ca exemplu Harley-Davidson, un brand care incearca sa mentina imaginea si stilul iconice, iti poti da seama ca filosofia sa poate fi usor de copiat de catre alti producatori. Indian Motorcycles sub licenta Polaris duce acel etos mai departe si il aduce la standardele erei moderne intr-un mod cum rivalul din Milwaukee nu a reusit pana acum.
Motocicleta Indian Roadmaster 2018 este cea mai mare, scumpa si „fancy” din actualul lineup al producatorului cu exceptia, desigur, a modelului Roadmaster Elite cu foite din aur 23K.
Indian Roadmaster este un simbol si reprezinta o declaratie ferma de independenta si non-conformism. Cum este sa conduci aceasta motocicleta echipata cu faimosul motor Thunder Stroke 111 de 1811cc 84cp?
Dotari si facilitati – Indian Roadmaster este un model care abunda in dotari premium:
- motor Thunder Stroke 111 de 85cp 1811cc, EFI, injecție de combustibil cu circuit închis
- cutie de viteze cu 6 trepte
- suspensii față cu furcă telescopică, cursă de 119mm
- suspensii reglabile spate cu 1 amortizor,, cursă de 114mm
- frână spate cu 1 disc flotant de 300mm, etrier cu 2 pistoane
- frână față cu 2 discuri flotante de 300mm, etriere cu 4 pistoane
- sistem de evacuare dublu
- sistem Ride Command - display high-resolution de 7 inch, glove touch, navigație GPS, informații vehicul
- vitezometru electronic, contor parcurs, turometru digital, termometru temperatură ambientală, autonomie, consum mediu, treaptă viteză, ceas, presiune ulei și indicatori LED pentru: cruise control, poziție - sistem ABS, etc.
- șasiu din aluminiu cu Air-Box integrat
- Cruise Control
- crash bar
- pornire fără cheie
- șa din piele
- parbriz Horizon rabatabil, acționat electric din bord
- sistem audio cu 2 boxe, 100 Watti, AM/FM, bluetooth, aux-in
- 2 locuri
- genți din piele, amplasate în lateral, încuietoare electronică
- portbagaj din piele, suficient de încăpător pentru 2 căști full-face (60L), încuietoare electronică
- spațiu total de depozitare: 140L
- faruri cu lumini LED
- șa încălzită pilot/pasager
- ghidon încălzit
- suport reglabil picioare pasager.
Ride Command este preferabil altor sisteme de infointainment pe care le regasim de obicei montate pe motociclete, oferind o interfata prietenoasa si usor de controlat indiferent ca va aflati in miscare sau in repaos. Ecranului de 7 inch i se alatura un vitezometru analogic si un tahometru.
In partea de sus a rezervorului de combustibil sunt doua seturi de butoane sageata sus si jos. Una controleaza manerele incalzite care sunt reglabile pe o scara de la 1 la 10, 10 fiind cea mai mare. Aceasta facilitate este deosebit de utila si practica atunci cand calatoriti pe distante lungi si este mai rece afara (lunile de toamna). O alta contributie la confort si lux consta in scaunele incalzite. Saua lata imbracata in piele cu cusaturi albe superbe poate acomoda fara probleme chiar si un pilot mai masiv.
Performante
Motocicleta Indian Roadmaster a fost proiectata pentru a strabate distante lungi in conditii optime, lucru la care se descurca impecabil. Puterea este furnizata de motorul V-Twin Thunder Stroke 111, iar cuplul maxim poate atinge 119 ft-lbs la 3000 rpm. Impresionanta este si transmisia manuala cu sase viteze, foarte usor de utilizat. Daca ne referim la o motorizare V-Twin americana, este imposibil de ignorat sunetul pe care il creeaza. Indian Thunder 111 produce o acustica satisfacatoare ce justifica fara doar si poate calitatea de a fi „badass”.
Roadmaster este un model stabil si manevrabil, cu un design bazat pe ergonomie si care ofera un look elegant, pe placul pilotilor cu gusturi si sensibilitate old-school. In incheiere, putem aprecia ca motocicleta Indian Roadmaster este raspunsul perfect la intrebarea „de ce Indian Motorcycles se bucura de o faima atat de mare, in timp ce concurenta se chinuie sa aduca ceva nou”.
indian roadmaster, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”