Gama primeste un amortizor nou Ohlins TTX, menit sa adauge si mai mult control in lineup-ul 2017, avand 22 de click-uri de recul si ajustare de compresie, ceea ce ar trebui sa fie mai mult decat suficient si pentru cel mai pretentios pilot. De asemenea, ca noutate se consemneaza un punct de montare deplasat pentru rezervor, conferind mai mult sprijin, o rulare mai supla si mai ales, o stabilitate imbunatatita la viteza mare.
Pe bord va fi si un nou afisaj: unghiul de inclinare, oferind pilotului un control in timp real asupra unghiului de inclinare, notandu-l si memorandu-l. Ce e asta, de fapt, un mega-rasfat?
Motorul ramane nemodificat in al doilea an de la fabricatie, insa la sistemul de evacuare a trebuit sa se umble pentru a se conforma normelor Euro4. Exista, astfel, un nou aspect al colectorului, amortizorul de sunet are cateva componente interne reproiectate, catalizatoare mai mari si metale pretioase in cantitate mai mare, pentru prelungirea vietii. Sistemele electronice nu au suferit nici ele modificari majore, insa e de mentionat adaugarea Bosch 6-axis IMU, unitatea de management intern a tuturor sistemelor.
Carbon? Da, o editie limitata de doar 120 de unitati, ce fiecare va purta numarul unic de referinta pe o placuta de pe supercharger, care se refera la carenajul realizat din polimer armat cu carbon (CFRP).
motociclete kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”