Investitia KTM Group ar fi, dupa toate informatiile de 5 milioane de dolari in cadrul firmei Nuviz, impreuna cu un scaun in consiliul de administratie al Nuviz. Conform datelor din piata, Nuviz ar fi marit recent capitalul social la peste 9 milioane de dolari, pentru finantarea capitalului propriu si a datoriei de risc, insa sursele din piata sustin ca 5 din aceste 9 milioane vin din Austria, de la grupul lui Stefan Pierer.
Compania californiana s-a specializat in cercetarea si dezvoltarea tehnologiei heads-up display (HUD) si solutiile de conectare intre piloti ce ofera posibilitatea acestora de navigare, comunicare, capturi foto-video in timp ce se afla pe drum, toate acestea proiectate pe un display pe vizorul de la casca, asigurand concentrarea in pilotare.
Toata lumea din industrie a fost de acord ca anuntul germanilor de la BMW cu privire la punerea la punct a unei casti dezvoltate in-house, cu tehnologie HUD a impulsionat rivalul austriac sa caute un pachet de tehnologie similara, pentru a nu ramane descoperiti pe acest segment. Miscarea ar putea fi una de forta si din perspectiva faptului ca atat KTM, cat si Husqvarna merg impreuna inainte cu putere (in termeni de vanzari) si astfel o adaptare timpurie la tehnologia HUD ar da o lovitura puternica majoritatii celorlalti concurenti din piata.
Pe de alta parte, apele raman tulburate in acest segment de pionierat, dupa implozia companiei ce promitea casca Skully, iar o asemenea investitie (spre deosebire de dezvoltarea in-house a celor de la BMW Motorrad) ar putea avea gradul ei de risc. Nu ne indoim ca au fost efectuate studii serioase de piata inainte ca austriecii sa arunce cele 5 milioane, asa ca speram totusi sa vedem cat de curand tehnologia implementata in privinta KTM si Husqvara.
protectie motocicleta, casca moto, motocicleta Husqvarna,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”