Intr-un campionat national din Japonia, Trick Star Racing, a fost surprins un model Kawasaki Ninja 250R cu motor cu inductie fortata, dupa chipul si asemanarea cu Ninja H2.
Ceea ce da apa la moara bucuriei confirmarii zvonurilor si analizelor predictive ale britanicilor este faptul ca acest campionat japonez, cvasi-necunoscut pe plan mondial, are un renume in ceea ce priveste utilizarea de catre Kawasaki a unor componente aflate in dezvoltare, care dupa testari au aparut pe noile modele ulterioare. Asa a fost si cazul modelului Kawasaki Ninja H2R sau a modelului retro GPx900.
De aceea nu e de mirare ca aceasta imagine a starnit o multime de dezbateri daca a fost vorba de o motocicleta aflata cu adevarat in dezvoltare si care va fi anuntata astfel oficial spre sfarsitul anului, ca membru in lineup-ul Kawasaki 2017 sau daca a fost doar o fantezie (altfel destul de reala si palpabila) a unui pilot, fara o legatura directa cu uzina din Akashi.
In mod normal, nu exista fum fara foc, iar scanteile au fost provocate de catre constructorul japonez inca din toamna anului trecut, cu ocazia saloanelor din Japonia si Italia, atunci cand a anuntat o multime de modele noi, o aplicare largita a motoarelor cu inductie fortata (sau turbocharged/supercharged/turbocompresor etc.) in special in ce priveste modelele de capacitate cilindrica mica si medie.
De altfel, in clasa 250-300 exista deja o emulatie destul de serioasa pentru 2017, anuntata de diferiti producatori, nu numai Kawasaki, incluzand noile modele Honda CBR250RR, Suzuki GSX-R250 (“reconstituit” recent pe calculator de unii jurnalisti, pe baza informatiilor scurse), Yamaha R25 / R3 si chiar BMW S300RR. Aceste modele sunt in plin proces de refacere intr-o maniera si mai sportiva decat sunt in versiunile actuale. Si la acestea, iata ca se adauga un Ninja 250R, insotit de intrebarea legitima: cu sau fara motor cu turbocompresor?
Ceea ce e interesant in imaginea surprinsa in campionatul japonez reprezinta fara indoiala rutarea turbocompresorului dupa cum se vede in imagine, iar aceasta rutare se dezvaluie a fi foarte familiara si apropiata de ceea ce Kawasaki a infatisat intr-una dintre schitele conceptelor din toamna, adica SC02.
Asadar, avem o declaratie oficiala a Kawasaki de anul trecut, privind construirea de motociclete cu cilindree mic si mediu cu supercharger, avem o imagine a unui astfel de model dotat cu supercharger si avem o competitie renumita pentru testari, in care a fost surprins acest model. Concluziile le trage fiecare, insa se pare ca indiciile duc spre acelasi lucru: un 2017 Kawasaki Ninja 250R cu turbocompresor.
motociclete kawasaki, motocicleta, kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”