Putin diferit de alte dati, jurnalistii de la morebikes.co.uk au reusit sa puna mana pe o serie de planuri direct de pe plansele departamentelor de proiectare si dezvoltare, speram ca nu ilegal, care au in centrul lor o sa auto-reglabila, destinata urmatorului val de motociclete rapide.
In linii mari, ideea e ca la o viteza pre-determinata sau la o rata de accelerare pre-setata, partea din spate a seii pilotului, cea ridicata sau “bum stop” cum i se spune in engleza (si se traduce ca opritorul partii dorsale) se deplaseaza in afara caroseriei pentru o fixare mai eficienta a pilotului in opozitie cu partea de spate a rezervorului de combustibil.
Planurile arata ca acest opritor va fi fixat pe o placa din spate, care se misca pe doua brate, ajutat de un mic motor electric, instalat la randul sau in subcadrul motocicletei. Cu alte cuvinte, saua ar deveni mobila printr-o setare in prealabil, astfel ca pilotul ar fi fixat in ea, indiferent de viteza sau cresterea accelerarii.
Nu exista, in schimb, nici o mentiune despre modelul pe care va fi instalat pentru prima oara acest dispozitiv, insa toate indiciile arata ca preferatul este de departe modelul Kawasaki H2, cel care are cele mai multe sisteme si gadget-uri instalate, dincolo de simplul fapt ca el figureaza in schite direct pe acest model. Oricum, Kawasaki Ninja H2 din 2017 se pare ca va fi imbunatatit cu o serie de eleroane si conductoare de flux de aer, asa ca nu ar fi exclus sa vedem aceasta inovatie mai repede decat ne asteptam.
motociclete, kawasaki h2, motociclete kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”