Conformarea la reglementarile Euro4 inseamna pentru noul 2016 KTM RC390 un sistem de evacuare nou, astfel ca sistemul zvelt al versiunilor anterioare, ingrijit integrat in carena sub motor si sub carenajul inferior a fost inlocuit cu un sistem mai mare, care nu arata nici el prea rau, estetic vorbind, chiar daca este mai mare si a fost plasat in partea dreapta.
Aceasta modificare a impus si reproiectarea carenei inferioare si subtierea ei, astfel ca primul efect a fost cresterea garzii la sol, precum si inaltarea scaritelor pentru pasager, dupa afirmatiile celor de la KTM. Insa acestia asigura utilizatorii ca performantele noului model RC390 nu au fost deloc afectate in urma modificarilor.
Tot la capitolul infatisare, rezervorul de combustibil a fost usor modificat, in primul rand in incercarea de a minimaliza evaporarea benzinei, apoi oglinzile retrovizoare sunt noi, oferind o imagine si perspectiva mai larga, in timp ce saua a fost inaltata nu cu mult, doar 12 mm, insa utilizatorii au fost asigurati ca aceasta ridicare s-ar resimti in cresterea confortului si a ergonomiei pozitiei de echitatie.
Trecand la modificarile interne, acelea care nu se vad, insa se simt, in primul rand acceleratia clasica cu cablu a fost inlocuita cu acceleratia ride-by-wire, care ar urma sa se reflecte intr-un raspuns mai rapid si mai eficient. In al doilea rand, RC390 a primit, in urma cererii utilizatorilor, un ambreiaj cu alunecare controlata, care sa ajute in intrarea in viraje, reducand vibratiile si evitand blocarea rotii spate.
KTM a inseninat zilele celor care detin deja versiuni anterioare ale modelului RC390, anuntand ca slipper-clutch-ul acesta va fi disponibil si separat, fiind proiectat sa se potriveasca la aceste versiuni.
La capitolul modificari se mai pot consemna si levierele de frana si ambreiaj reglabile, precum si marirea cu 20 mm pana la 320 mm a discului de frana fata. In rest, e vorba de acelasi monocilindric racit cu lichid, de 373cc, dezvoltand 44 cp foarte utili, acelasi cadru din tuburi de otel si bascula din aluminiu, ABS standard si greutatea de 147 kg gol.
Pentru acei piloti care vor o supersportiva mai agila si mai responsiva, KTM ofera si o versiune RC390CUP, gata de pilotat pe pistele de curse. In acest moment producatorul nu a anuntat preturile si disponibilitatea la dealeri, insa se vorbeste de o prezenta in showroom-uri la inceputul verii, cel mai tarziu.
motocicleta ktm, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”