ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Lightning Motorcycles se pregateste sa dea lovitura in autonomia motoarelor electrice: peste 800 km!


Lightning Motorcycles se pregateste sa dea lovitura in autonomia motoarelor electrice: peste 800 km!
  15.02.2017

Cei familiarizati cu subiectul motocicletelor electrice cunosc faptul ca principala problema cu acestea o reprezinta autonomia pachetului de acumulatori la o singura incarcare, caci nimic nu poate fi mai neplacut decat sa ramai cu motocicleta in plina pustietate sau chiar in civilizatie, dar departe de un incarcator, de un punct de incarcare. Si in industrie, deocamdata nu prea a fost depasita bariera de 200-250 mile, maxim 300 mile autonomie (cca. 322-402 km, maxim 482 km).

Lightning Motorcycles are un obiectiv ambitios: acoperirea celor 500 de mile (cca. 805 km) dintre San Francisco si Los Angeles cu o singura incarcare. Tot cei familiarizati cu motocicletele electrice au auzit probabil de aceasta companie si ispravile sale: in 2006 au construit prima motocicleta all-electric, in 2009 au doborat recordul de viteza al unei motociclete pe baza de motor electric, recidivand in 2013, cand au doborat recordul direct pe circuitul Pikes Peak.

Lightning Motorcycles Showroom picture

Ideea e alta, ca de data aceasta, cei de la Lightning Motorcycles si-au stabilit acel obiectiv dur nu pentru o motocicleta special pregatita pentru doborarea vreunui record, ci sa acopere distanta de care se vorbea intr-o singura incarcare a bateriei pe o motocicleta de serie. Mai concret, cu concursul expertilor de la Battery Innovation Centre din Indiana, SUA, sa poata realiza mult ravnitul acumulator (sau pachet de acumulatori) cu care sa spulbere orice concurenta in privinta autonomiei. Si atentie, lucrurile sunt dificile, deoarece nu trebuie sa fie un motor voluminos si greu, supradimensionat, cu care sa nu se poata descurca multa lume.

Lightning Motorcycles magazin picture

Pana cand specialistii din Indiana vor pune la punct tehnologia (si un anume David Roberts asigura ca e un obiectiv perfect realizabil, aproape gata), Richard Hatfield si compania sa savureaza inca victoria obtinerii celei mai mari viteze obtinute de o motocicleta de productie electrica, Lightning LS-218, capabila sa atinga aproape 351 km/h (350,8 mai exact), viteza omologata si repetata de mai multe ori pentru conformitate.  

Lightning Motorcycles desert background
 

Intr-adevar, daca Lightning Motorcycles va invinge problema majora care afecteaza in prezent gama de vehicule electrice, aruncand problema anxioasa a autonomiei in trecut, atunci devine foarte clar ca aceasta companie si produsele sale vor deveni notorii si cautate. Si, in mod evident, ar da un impuls teribil industriei de gen din toata lumea.

Tag-uri

motocicleta electrica, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate