Insa dincolo de toate, fara a fi o incercare de indulcire a dezamagirii din deschiderea stirii, trebuie privita partea (foarte) plina a paharului: Kawasaki are acea platforma castigatoare si performanta a modelelor Ultra.
Nu numai constructorul si dealerii, ci si jurnalistii de pe site-urile de specialitate sustin ca cele patru versiuni ale modelului Ultra au umplut oceanele si lacurile si nu pare ca armata entuziastilor sa se micsoreze, ba dimpotriva. Si atunci, pe de alta parte, din perspectiva asta pot fi intelesi si cei de la Kawasaki: de ce sa modifici si sa intervii peste o reteta castigatoare? Cu modelul de carena adanca, avand un unghi deadrise (calculat ca “taierea” apei, fata de suprafata acesteia) de 22,5 frade, care inspira o maxima incredere, strabatand cu fermitate apele de la cele mai calme, la cele involburate, in acest din urma caz cu o asieta asistata electronic, te-ai putea intreba ce sa mai imbunatateasca, fara sa strice, constructorul Kawasaki?
Acelasi motor de mare incredere si putere al skijet-urilor Kawasaki Ultra, adica un motor in patru cilindri de 1.498cc dublat de un supercharger Eaton Twin Vortices si un imens intercooler, rezultand o putere creditata pana la 310 cp, cea mai mare din toate skijet-urile de fabrica de pe piata. Puterea dezvoltata nu e necesara in atingerea unor viteze ametitoare, de altfel viteza maxima se duce spre 100-105 km/h, ci in accelerarile si decelerarile necesare asalturilor asupra valurilor si a diverselor manevre specifice. Si da, puterea da tonul, mai exact ragetul motorului supraturat, ce face deliciul unora dintre pasionatii de skijet.
In rest, jetski-urile Kawasaki 2016 nu debordeaza de extras-uri, oferind functionalitate, confort si bineinteles, adrenalina la maximum. Adica exista strictul necesar, cum ar fi cruise control sau modul de pilotare no-wake. Exista o singura exceptie, destul de ciuata: are in dotare JetSound, nici mai mult, nici mai putin decat un sistem de sunet integrat, care include doua boxe de 30 w, 2x20 w amp, cu control si comenzi pe ghidon si un port USB pentru stick-uri memory, care sa furnizeze muzica. Tentatia de a comenta e mare, insa probabil ca e mai bine sa nu. In torpedou exista atat o imbracaminte de protectie impotriva umezelii (pentru telefoane sau device-uri diverse) cat si un recipient de stocare a stick-urilor de memorie. Modelele LX au o sa acoperita de vinil rezistent la caldura, intr-o forma de tip touring. In gama 2016, modelul LX se prezinta in doua scheme de culori: Ebony si Metallic Carbon Grey.
Modelul de curse, 2016 Kawasaki Ultra 310 R continua sa se distinga prin carenajul electro-polizat din otel inoxidabil, cu manerele in maniera aftermarket, cu saua special proiectata cu subtiere pe zona centrala, care permite pilotului sa transfere fara surmenare forta cu care impinge de pe un brat pe altul si de pe un picior pe altul.
2016 Kawasaki Ultra 310X si 310X Special Edition au acelasi tip de sa, utilizeaza sistemele cruise control si no-wake, insa nu au acel tip special de ghidon, de curse. Sunt disponibile variantele in culori Stardust White si Ebony, 310 SE Ebony si Candy Burnt Orange, iar 310R acea traditionala si familiara combinatie Lime Green cu Ebony.
Trecand in revista si modelele Ultra LX si STX-15F, pe scurt au acelasi motor, insa fara acel supercharger, care inseamna si un consum mai redus de combustibil, adica o popularitate mai ridicata. LX utilizeaza aceeasi carena a modelelor Ultra, in timp ce STX continua sa mearga pe linia de design de foarte multi ani incoace STX.
Modelele de jetski Kawasaki din lineup-ul 2016 pot fi achizitionate si din reteaua magazinelor ATVROM (distribuitor autorizat Kawasaki in Romania), astfel ca puteti sa ne contactati in vederea obtinerii unei oferte detaliate si complete.
skijet kawasaki, skijet, kawasaki, pwc,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”