Cele mai interesante ar fi saniile crossover Titan, denumite “cele mai extreme si capabile modele de cross-over din lume”, extrem de puternice si foarte versatile work-to-play (adica utilitar-recreationale), asa ca vom incepe cu ele.
The New Titans
Modelele 2018 Polaris Titans sunt adevarate tancuri ce se impun prin putere mare, capabilitate mare de lucru si flotabilitate ridicata, fiind propulsate de un motor 800 H.O. Cleanfire situat intr-o versiune destul de bulbucata a sasiului AXYS, cu senile de 155 inci (393,7 cm). De la sistemul electric nou de mare putere pana la sasiul sau ranforsat, de la transmisia sa in doua viteze (in stil auto) si sistemul sau de franare pana la sistemul de racire supradimensionat si platforma de depozitare inovatoare Versa, Titanii sunt destinati sarcinilor uriase. Aceste caracteristici dau o capacitate de remorcare de 545 kg, plus 38,5 kg sarcina de stocare la bord.
Fiecare Titan are PowderTrac Titan, adica placi de rulare cu deschidere mare, un rezervor de combustibil urias de 53 l, asigurand o autonomie largita, iluminare LED si pornire electrica. Noua platforma de stocare Lock & Ride Versa permite transportul de diferite echipamente, iar accesoriile diverse se pot atasa/detasa foarte usor. Sistemul de racire include un radiator si un ventilator, inginerii Polaris garantand ca aceste sanii pot parcurge multe mile pe un teren inghetat, fara zapada, fara probleme.
De asemenea, Titanii au un sistem electric in curs de brevetare, pe care Polaris l-a adaptat din industria auto, denumit Power Boosting Regulator si care este proiectat sa furnizeze putere maxima la turatii joase si in relanti, astfel incat pot fi actionate echipamente de putere mare standard plus accesorii precum trolii si scaune incalzite, in timp ce vehiculul stationeaza.
Exista trei modele Titan: 800 TITAN SP 155 dotat cu senila RipShaw cu dintii de 3,5 cm, un parbriz inalt de 50,8 cm, amortizoare IFP reformabile si skiuri foarte late Pro-Float; 800 TITAN XC 155 are mai multe caracteristice orientate spre Trail, inclusiv skiuri Gripper, amortizoare FOX QS3, parbriz inalt de 33 cm si senila Cobra cu dinti de 4,57 cm; 800 TITAN Adventure este modelul cel mai bine dotat, cu GPS integrat in Polaris Interactive Digital Display (PIDD), Lock & Ride Versa Touring sa pentru pasager, un portbagaj mare in spate si cutie de depozitare, un parbriz monstruos de 61 cm inaltime, dar si foarte lat, oglinzi, spoiler fata mare, amortizoare FOX QS3 si skiuri Pro-Float, plus senila Cobra cu dinti de 3.93 cm.
Oficialii Polaris spera ca snowmobilele Titan sa devina imediat populare in Rusia, Scandinavia si nordul Canadei, ca apoi sa creasca in popularitate in timp si mai spre sud, pe pietele traditionale, convingand consumatorii ca o sanie complet echipata si dotata la varf poate fi utilizata si in afara drumurilor.
Pachetul XCR adaugat la modelele Switchback
La un an dupa ce popularul pachet XCR a fost adus pe modelele de 600 si 800 Rush, Polaris il propune si pe gama sa Switchback cu sanii mai lungi, de 600 si 800. Practic, ceea ce se vede pe Rush XCR se va putea regasi si pe modele spring-order, o orientare mai spre curse si drumuri. Pachetul XCR, numit si PRT – Polaris Race Technology include upgrade-uri la sistemul de suspensii, transmisie si frana.
Concret, Polaris adauga un pivot chromoly spate si un brat de torsiune fata, un sistem de prindere mai ferm pentru amortizorul central, sinele ranforsate si rotile boghiurilor solide. De asemenea, un sistem de franare cu prindere solida, care include si un rotor de curse cu o suprafata marita, cu placute de frana Type 81 si racire optimizata cu rutare din panourile laterale fac din modelele Switchback arme de cursa redutabile.
Agatat deasupra skiurilor si pe protectia basculei spate exista un amortizor Walker Evans Hi/Lo cu compresie ajustabila, care permit pilotului sa seteze separat amortizarea de inalta si joasa viteza de compresie. Suspensia spate Pro-XC 137 este invelita de o senila Cobra lata de 38,1 cm si lunga de 345,5 cm cu dinti de 3,42 cm. La fel ca modelele Rush, si Switchback XCR vor fi disponibile cu motorizare de 600cc si 800cc, fiind axate pe cumparatorii dispusi sa puna banii jos in primavara.
Noul SKS 146
Daca se amesteca succesul lansarii gamei “deep-snow crossover” SKS in 2016 cu modelul 800 Switchback Assault lansat in 2017, se poate obtine noul SKS 146 cu ce-i mai bun din mentionatele modele. Inspirat din modelele lungi SKS si fratii lor RMK, noul SKS 146 se prezinta cu sasiul (de la RMK) Axys, cu ecartamentul ajustabil al skiurilor (99 – 104 cm) Gripper si caroseria ingusta. De la Switchback Assault 144 imprumuta suspensia spate IGX. Iar din ambele surse de inspiratie obtine PowderTrac Hybrid, adica placile de rulare, ghidonul ProTaper, unitatea chaincase si motorul 800 H.O.
Poate elementul inedit il reprezinta senila Cobra, situata undeva intre modelele SKS si Switchback Assault (144 inch), de o lungime de 146 inch – 370,8 cm, cu dinti de 5,7 cm. Plus amortizoare Walker Evans Piggyback si un spatiu de depozitare sub sa. “A fost construit pentru cineva care-si petrece timpul pe drumuri, dar doreste concomitent si o sanie care se comporta ideal si in zapada adanca”, spune Jason Miller, Polaris Snowmobile Product Manager.
Motorul 600 upgradat
Polaris aduce o actualizare a motorului sau bine-cunoscut Cleanfire 600, cu scopul de a oferi o durabilitate de termen indelungat la baza unui turbomotor care s-a dovedit de nadejde de-a lungul timpului. Centrul arborelui cotit va fi inchis acum intr-o baie de ulei ce-i va conferi o lubrifiere permanenta si de mare incredere, la fel ca si 800 H.O., fratele sau mai mare. Reprezinta un sistem mai bun, cu siguranta, de aceea a venit si nevoia de a upgrada motorul de 600, chiar daca Miller a afirmat ca nu s-a vazut nici o problema in domeniu.
In rest, celelalte modele Rush, Indy, Switchback, RMK si SKS raman practic neschimbate, cu exceptia unor noi scheme de culori si grafica.
snowmobile Polaris, snowmobil Titan, snowmobile, polaris, snowmobil crossover,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”