Anterior, cu ocazia achizitiei, intr-o confrerinta de presa, reprezentantii Mahindra au spus ca intentioneaza sa lanseze o motocicleta noua in maxim doi ani, insa iata ca nu vor veni in 2018, cum s-a inteles initial (desi suntem la sfarsitul lui 2016), ci vor fi probabil obiectul lineup-ului 2019.
Rajesh Jejurikar a mentionat “Vrem sa aducem inapoi aura BSA, intr-o forma inginereasca moderna decenta. Pentru a realiza acest lucru, avem Classic Legends, ceea ce ne va permite sa dezvoltam noile motociclete in segmente de nisa si premium.”
Classic Legends inseamna o companie in care Mahindra Group are o participatie de 60%, insa in piata se vorbeste de o firma de casa a gigantului indian, specializata in “reinvierea” unor modele care aveau o mare faima pe vremuri, indiferent sub ce emblema, caci intr-adevar, scopul companiei este de achizitionare a brand-urilor iconice in trecut.
Declaratia cuprinde inca doua informatii interesante despre intentiile Mahindra in privinta BSA. In primul rand, au fost achizitionate drepturile in privinta numelui “Gold Star”, asa ca s-ar putea ca intr-un viitor apropiat, tinerii vor avea la dispozitie unul dintre renumitele modele din categoria cafe-racer, ce faceau pe vremuri furori. Bineinteles, modelul original va suporta niste retusuri moderne, astfel incat amatorii sa poata sa se bucure de un model incantator estetic si capabil in zilele noastre.
O a doua informatie a venit de la Jejurikar cu privire la platforma de propulsie. Se pare ca se va lucra pe o platforma conventionala BSA, insa sub un format cu totul nou, de capacitate mare, astfel ca noul cafe-racer promis sa aiba un cilindree undeva intre 500cc si 750cc. Bineinteles, si asta o spunem noi, aceasta noua platforma va fi la baza mai multor versiuni dezvoltate dupa lansarea acestui cafe-racer, insa deja vorbim de sfarsitul deceniului si inceputul deceniului urmator.
Ce se mai stie? Noile motociclete BSA vor fi produse pentru export (adica in Europa), iar fabricarea va avea loc fie in Franta, fie in Marea Britanie, depinde de capacitatile de productie vizate. In timp ce achizitia BSA de catre Mahindra s-a realizat cu gandul la Europa, ulterioara achizitie a brandului ceh Jawa de catre indieni le va servi chiar indienilor si acelei zone din Asia.
motocicleta mahindra,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”